Putte Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 jag spelade det förut.men nu kostar du ju pengar att vara medelm. Det kostar väl inte alls! Det är väl bara om man vill ha extra?! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Ni snacka slöa datorer på vär förra skola hade vi datorer med 66 mhz och windows 3.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 vi får inte ens gå in på nån annan sida än google och Av.com... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Vi har XP, men när man är inne på "Elev" måste man in på ngt prog och logga in med sin inloggning så blir dte 2000 istället... Man kan spara bilder och så, men inte ändra bakgrund på skrivbordet! Men vi får söka fakta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Oj Då,jag såg inew att det var för fakta.då får vi andvända den ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 på min skola får man göra typp bara skolarbete, anars så blir man avstängd. på våran skola har det också blivit kult att bli avstängd så fort som möjligt och så länge som möjligt. det var jag och en till som grundade hela iden, vi tävlade om vem som vart avstängd längst nu så är typ hela klassen avstängd... det är roligt, jag är avstängd i 3 år, om man räknar i hop allt, lyckades ta mig förbi deras "säkerhets" lås på datorn.... lol, simpelt hehehe. upmanar ingen annan att göra deta eftersom det kan polisanmälas, men min skola sket it, fast jag fick världens utskälning Hackade du dig in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 vi får itte d..... de verkar vara paranoida för att vi ska titta på porr lr spela typ Postal lr nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.