KazeN Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 inte som spelbar karaktär för sista gången <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamecube_gangsta Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 vill du få luigi så spel adventure och ´kom i mål när tiden ee på två till exempel 1.52 elle nåt annat om du menar på supersmask bros melee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Man kan få lugia som trophy och pokemonboll. man kan inte få han som spel bar gubbe. men ni visste väl att man kan få master hand som spel bar gubbe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 vill du få luigi så spel adventure och ´kom i mål när tiden ee på två till exempel 1.52 elle nåt annat om du menar på supersmask bros melee asså.vi snackar om LUGIA här.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 jag vet men jag bara skrev att man kan få master hand som spel bar gubbe. och föresten så skrev jag att man kan få han på trophy och pokeboll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Man kan inte få master hand i pal versionen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isaac Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 vad har man trpohy till bara undrar har det inte men min kusin har jag trötnar ass fort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg