Soad_token Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Trots att jag inte är religös så har jag lekt med tanken att det här kanske är himlen...vi som har levt ett bra liv tidigare har hamnat i en medelklass familj i europa, de som har levt ett syndigt liv lever i afrika och mellan östern...typ Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Jag tror att när man dör så är allting bara black out, men jag vill inte tänka så, så på ett annat sätt tror jag på ett annat liv, helt slumpmässigt när och var, till skillbnad från Soad_token. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Trots att jag inte är religös så har jag lekt med tanken att det här kanske är himlen...vi som har levt ett bra liv tidigare har hamnat i en medelklass familj i europa, de som har levt ett syndigt liv lever i afrika och mellan östern...typ Soad_token Var bara försiktig med att utveckla den tron... Kan leda till många fördommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst robloxSpelare Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Jag tror alla kommer bli bjudna på grillfest där. Får jag fölga me om du dör ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Trots att jag inte är religös så har jag lekt med tanken att det här kanske är himlen...vi som har levt ett bra liv tidigare har hamnat i en medelklass familj i europa, de som har levt ett syndigt liv lever i afrika och mellan östern...typ Soad_token Var bara försiktig med att utveckla den tron... Kan leda till många fördommar. Jag kan inte utveckla den, efter som jag inte tror på ett liv efter detta (eller att detta skulle vara ett liv efter). Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Trots att jag inte är religös så har jag lekt med tanken att det här kanske är himlen...vi som har levt ett bra liv tidigare har hamnat i en medelklass familj i europa, de som har levt ett syndigt liv lever i afrika och mellan östern...typ Soad_token Var bara försiktig med att utveckla den tron... Kan leda till många fördommar. Jag kan inte utveckla den, efter som jag inte tror på ett liv efter detta (eller att detta skulle vara ett liv efter). Soad_token Word. Dör man så dör man, Det är inte mening att man ska levla i något j*vla paradis bara för man dör. Om man dör så ska det vara svart och lugnt ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 (redigerat) Dör man så dör man, Det är inte mening att man ska levla i något j*vla paradis bara för man dör. Om man dör så ska det vara svart och lugnt ;D Klart man kommer till himmelen eller h*lvetet.Blir jävligt besviken om jag inte får träffa Lenin, Marx, Engels, Guevara osv efter min död i himmelen (troligen h*lvetet). :-) Sedan håller jag ju på med astralprojektion och tror att ens själ (astrala kropp) kan komma till ett astralt plan. Redigerat 15 Maj 2008 av TheWho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Tja eftersom mina föräldrar inte hjärntvättade mig med en bibel när jag var liten så blir jag väl skickad till h*lvetet i vilket fall då.. vilken snäll och förstående gud :> bah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Dör man så dör man, Det är inte mening att man ska levla i något j*vla paradis bara för man dör. Om man dör så ska det vara svart och lugnt ;D Klart man kommer till himmelen eller h*lvetet.Blir jävligt besviken om jag inte får träffa Lenin, Marx, Engels, Guevara osv efter min död i himmelen (troligen h*lvetet). :-) Sedan håller jag ju på med astralprojektion och tror att ens själ (astrala kropp) kan komma till ett astralt plan. Skulle du kunna förklara för mig var en astral kropp är och består av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Dör man så dör man, Det är inte mening att man ska levla i något j*vla paradis bara för man dör. Om man dör så ska det vara svart och lugnt ;D Klart man kommer till himmelen eller h*lvetet. Blir jävligt besviken om jag inte får träffa Lenin, Marx, Engels, Guevara osv efter min död i himmelen (troligen h*lvetet). :-) Sedan håller jag ju på med astralprojektion och tror att ens själ (astrala kropp) kan komma till ett astralt plan. Skulle du kunna förklara för mig var en astral kropp är och består av? Din astrala kropp är din själ. Vad en själ består av har jag ingen blekaste aning om. http://img379.imageshack.us/img379/9476/whoco5ot3.gif //TW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Dör man så dör man, Det är inte mening att man ska levla i något j*vla paradis bara för man dör. Om man dör så ska det vara svart och lugnt ;D Klart man kommer till himmelen eller h*lvetet. Blir jävligt besviken om jag inte får träffa Lenin, Marx, Engels, Guevara osv efter min död i himmelen (troligen h*lvetet). :-) Sedan håller jag ju på med astralprojektion och tror att ens själ (astrala kropp) kan komma till ett astralt plan. Skulle du kunna förklara för mig var en astral kropp är och består av? Din astrala kropp är din själ. Vad en själ består av har jag ingen blekaste aning om. http://img379.imageshack.us/img379/9476/whoco5ot3.gif //TW Nej, just det. Du kan ju ta en titt på "Själ-tråden". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Dör man så dör man, Det är inte mening att man ska levla i något j*vla paradis bara för man dör. Om man dör så ska det vara svart och lugnt ;D Klart man kommer till himmelen eller h*lvetet. Blir jävligt besviken om jag inte får träffa Lenin, Marx, Engels, Guevara osv efter min död i himmelen (troligen h*lvetet). :-) Sedan håller jag ju på med astralprojektion och tror att ens själ (astrala kropp) kan komma till ett astralt plan. Skulle du kunna förklara för mig var en astral kropp är och består av? Din astrala kropp är din själ. Vad en själ består av har jag ingen blekaste aning om. http://img379.imageshack.us/img379/9476/whoco5ot3.gif //TW Vad den består av? Luft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.