Firecracker Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Tjenare! Mitt e-post konto är liksom lite spammat. Så jag undrar vad ni skulle rekomendera för GRATIS program som filtrerar bort alla spammail? Har prövat något konstigt program förut som dock inte funkade så bra. Så därför vill jag ha hjälp med att hitta ett så bra som möjligt gratis-program(det finns säkert inget program som är gratis och funkar till 100% men ett någolunda bra program måste väll finnas?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 har hört något som heter SPAM fighter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 kör thunderbird Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
acidfoe Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 http://www.snabbstart.com/download/saekerhet På snabbstart finns det ett par, men dock vet jag inte om det är för samma användning som du behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 (redigerat) nod32, kaspersky skulle jag satsa mer på. Dom har anti-spam. Men thunderbird är mer skönt. Det är mer som outlook express, fast säkrare. http://www.mozilla.com/en-US/thunderbird/2...4/releasenotes/ Redigerat 4 Maj 2008 av Desajn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 4 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Ok, tack så mycket för svaren allihopa. Vi får väll se vad jag kommer att använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 AVG har också något spam sak säkerhet och desutom är det helt gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.