Hoppa till innehåll

Wow Gubbe


är det kul ja eller nej  

20 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hejsan jag tänker köppa en wow gubbe nån bra på blocket emn ajg undrar ska jag köppa nån med level 40-50 eller en 70 vad tycker ni är det roligt i level 70.

Om du nu är mogen nog att göra affärer så vill jag råda dig från att köpa en lvl 70. De kostar oftast MINST runt 1000 kr och du kan få en lvl 50 för halva priset. Plus att du lär dig mer om combat och din klass genom att dinga upp lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska kanske köppa min kompis gubbe 350kr är det biligt en level 70 och en 63 och en 49.

Jag tycker att du ska levla upp en själv. Även om det är tråkigt så lär du dig mer om klassen. Tex jag testade att köra privat och valde en helt ny klass jag ej spelat förut och fick den direkt i 70. Och det var ett h*lvete att spela på den då jag inte visste vilka spells och sånt som var bra och innan jag hade lärt mej vad allting gör. Så det är bättre att levla själv även om det är tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså OM du ska köpa en gubbe eller lvla en gubbe, ta inte hunter.. Om du tröttnar så fort som du verkar göra så rekommenderar jag druid typ eller warrior, kanske rogue till och med. Hunter blir man så j*vla less på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...