Narutofan95 Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Skrivet 5 Maj 2008 Jag har hittat på fuska att man ska lära han nån atack men är det sant och i så fall vart kan man hitta den?
Noiseless Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Skrivet 5 Maj 2008 Jag har hittat på fuska att man ska lära han nån atack men är det sant och i så fall vart kan man hitta den?Finns ingen utveckling till aipom.
Narutofan95 Skrivet 5 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 5 Maj 2008 Det här är vad jag hittade Utveckling genom att lära sig attacken: Double attack Aipom-->Ambipom
TecWizard Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Skrivet 5 Maj 2008 Att utvecklas genom att lära sig attacker det var nytt...
Maenster Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Skrivet 5 Maj 2008 Jag har hittat på fuska att man ska lära han nån atack men är det sant och i så fall vart kan man hitta den?Finns ingen utveckling till aipom. Haru inte Kört Pokemon D/P ?? Klart det går att utveckla Apiom , Bara att lära den Dubble hit / Dubble något så utvecklas den :)
Narutofan95 Skrivet 5 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 5 Maj 2008 (redigerat) dubble? och går det bara på d/p? jag har emerald Redigerat 5 Maj 2008 av YODAPOWER
Raptomex Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Skrivet 5 Maj 2008 Jag har hittat på fuska att man ska lära han nån atack men är det sant och i så fall vart kan man hitta den?Jesus, riktigt smart av dig <_< Du måste ju skriva på vilket spel det är, på vissa spel går det att utveckla han och på vissa inte. Bättre information nästa gång.
Noiseless Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Skrivet 6 Maj 2008 Jag har hittat på fuska att man ska lära han nån atack men är det sant och i så fall vart kan man hitta den? Finns ingen utveckling till aipom. Haru inte Kört Pokemon D/P ?? Klart det går att utveckla Apiom , Bara att lära den Dubble hit / Dubble något så utvecklas den :) Och hur vet du att han menade D/P????Han skrev ju inte till vilket spel det var till.
PussyCat Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Skrivet 6 Maj 2008 Jag har hittat på fuska att man ska lära han nån atack men är det sant och i så fall vart kan man hitta den? Finns ingen utveckling till aipom. Haru inte Kört Pokemon D/P ?? Klart det går att utveckla Apiom , Bara att lära den Dubble hit / Dubble något så utvecklas den :) Och hur vet du att han menade D/P????Han skrev ju inte till vilket spel det var till. Därför att det inte finns nån utveckling till Aipom på R/S/E (;
Raptomex Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Skrivet 6 Maj 2008 Jag har hittat på fuska att man ska lära han nån atack men är det sant och i så fall vart kan man hitta den? Finns ingen utveckling till aipom. Haru inte Kört Pokemon D/P ?? Klart det går att utveckla Apiom , Bara att lära den Dubble hit / Dubble något så utvecklas den :) Och hur vet du att han menade D/P???? Han skrev ju inte till vilket spel det var till. Därför att det inte finns nån utveckling till Aipom på R/S/E (; Glöm inte Crystal.
Maenster Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Skrivet 7 Maj 2008 Vadå Crystal ? Apiom kan bara utvecklas på Pokemon D/P!
Rekommendera inlägg