Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 174
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Nej men en annan fråga är Horse Archery ett slags tävling på Oot eller något det har väll med hästar att göra eller vad?

Horseback Archery = Hästryggsbågskytte (ordagrann översättning). Horseback Archery är en bågskyttebana i Gerudo's Fortress. Vad gäller nycklar i templet ska du självklart använda dem till att öppna dörrar. Du kommer att stöta på låsta dörrar förr eller senare.
Skrivet (redigerat)

Var är du någonstans igentligen? Jaja, men jag ska skriva hur man får Biggorons sword(Som jag kommer ihåg det) Du pratar med gubben med tuppkam i Lost woods, sen springer du till gumman i kakariko village, sen ger du medicinen till kokiriflickan, som står i Lost woods istället, då får Pochers saw, eller vad det heter, som du ger till byggarchefen i Gerodu valley, som ger dig Broken sword, nånting, som du ger till Goronen högst uppe på berget, man kan inte missa honom, sen går du med skriften du får till King Zora, sen ger du Eyeball frog till Dr mysko i Lake hylia-labbet, som ger dig ögondropparna, och nu ska du springa som f*n eller rida som F*n, upp till den Stora, stora goronen och snacka med honom, han ger dig claim check, vänta tre dagar, gå sedan till honom, och du har fått Biggorons svärd...Ni som har fått svärdet tidigare kanske kan lägga till någonting till min onödiga guide..

Ville bara hjälpa.. ;)

Redigerat av Kanji-Thoridahs
Skrivet

I jabu jabu's belly?+

Jo man ska ta bumerangen och skjuta på honom med den och så att en vit fläck syns på ändan stå helst bakom honom när du skjuter bumerangen då är det närmast till den vita fläcken på ändan(om du menar lilla bläck fisken)

• Skapa ny...