Laithean Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Jippie har fått min pilbåge(var hittar man den dära tävlingen men att man ska sitta på hästen och skjuta pilbåge?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Menar du där man ska skjuta massa poes lr? :blink: (det är väl inte nån tävling..?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Menar du där man ska skjuta massa poes lr? :blink: (det är väl inte nån tävling..?) Han menar då man får ispilen, du vet Horseback archery. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 6 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 (redigerat) Den dära tävlingen med att sitta på en hästrygg och skjuta pilbåge var hittar man den?(jag är en tjej) Redigerat 6 April 2004 av Sheik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Den dära tävlingen med att sitta på en hästrygg och skjuta pilbåge var hittar man den?(jag är en tjej) Hej tjejen! Jag är också tjej. Som jag skrev förut, så ligger Horseback Archery vid Gerudo's Fortress. Dit kommer du genom Gerudo Valley. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 6 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Okej(Jippie har klarat Forest temple och fick up en 20 Pounds fisk efter det!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Bra, nu har du ett jobbigt tempel framför dig...FIRE TEMPLE! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 6 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 (redigerat) Var ligger Själva stället i Greudos Fortress(jag vet var Fortressen ligger man var är tävlingen i skälva fortet)?Fire Temple var ligger det Sheik sa att jag måste hitta mer saker innan jag kan gå dit var det än är. Redigerat 6 April 2004 av Sheik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Var ligger Själva stället i Greudos Fortress(jag vet var Fortressen ligger man var är tävlingen i skälva fortet)?Fire Temple var ligger det Sheik sa att jag måste hitta mer saker innan jag kan gå dit var det än är. När du kommit in på planen utanför fortet rider du rakt fram och sen höger och höger igen. Sen vänster. Fire Temple ligger inuti Death Mountain. Ingång i Death Mountain Crater. Gå till Goron City först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 6 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Det är ju en massa vakter. Det är så svårt i Fire Temple :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Hur kommer jag förbi vakterna då?Ska man skjuta dom med pilbåge eller? Hur svårt som helst är Fire Temple. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Jag vet, ta denna Walkthroughn: www.Zelda.com, det var så jag klarade ft1(Forset temple) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg