Hoppa till innehåll

Legend Of Zelda Ocarina Of Time

Rekommendera inlägg

Hur kommer jag förbi vakterna då?Ska man skjuta dom med pilbåge eller?

Hur svårt som helst är Fire Temple.

Låt vakterna fånga dig och kasta dig i fängelsehålan. Sen ska du därifrån smyga runt i fortet och befria fyra snickare. Du får inte bli sedd av vakterna, men du kan förlama dem med pilar. När du har befriat alla snickarna kommer du att kunna röra dig obehindrat på området.

Fire Temple är inte så svårt egentligen ;). Var har du kört fast?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 174
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Njae jag dog då orkar jag inte gå samma väg igenom allt och när man är liten finns det ju en Great Furis Fountain vad ska man göra där det nära slottet?Jag har Spelat Zeldas Lullabelly då kommer den gammla vanliga melodin upp när man har hitytat en hemlig gånge men jag ser ingen gång eller något jag står bara där och glor med ett stort frågetecken vad ska man göra mer?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

va??Villken Pillar?Höö.

Hmmm.

Hur gör man med det döra Great Faris Fountain man ska ju kunna få en speciell sten ju men var hittar jag den är vid Fontänen vid slottet......

Redigerat av Sheik
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanji: du ska slå med megaton hammer på den..

Sheik: du menar att du ska ha en sån där magi grej som finns vid slottet? okej.. du ska som LITEN gå förbi grinden där en guard vaktar. fortsätt rakt fram så ser du en skylt där det står dead end på. gå förbi o spräng upp stenen och spela sedan zeldas lullaby på triforcemärket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fixar med pillarn sen, nu måste jag veta hur man dödar FLARE DANCER!!!

Kasta en bomb på honom så försvinner eldsflammorna. Spring sen åt motsatt håll som honom och när du möter honom hugger du honom med svärdet.

Vilken "pillar" pratar du om? Är det pelare du syftar på? (Pillar = pelare på engelska.) Det finns en pelare du ska slå på med megatonhammaren så att den åker upp och ner, om jag inte minns fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...