Laithean Skrivet 8 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Jag vet det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Askonstigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 när du spelar står du på triforce-märket då? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Hon har sagt det iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 9 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 jaj jag står på märket en annan fråga bara jag har räddat tre stycken som ska laga bron nu har jag bara en kvar ha letat i hela fortet(tror jag)alltså Geroudos fortress var finns den fjärde lagaren som ska laga bron. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Kan bara någon skriva var alla fyra snubbar finns? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Jag behöver hjälp med att hitta svärdet på Legend of Zelda Ocarina of Time. Var hittar jag det jag har köpt en sköld. Kryp igenom ett Hål Där hittar du Svärdet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 12 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Läs det andra också jag är vid Fire Temple nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 om du tar och går in på den här sidan och kan engelska så kanske du inte behöver fråga något mer :P http://www.zelda.com/universe/walkthrough_z5.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
green_yoshi Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 hur får man en bild ör jag blev just registrerad :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Inte för att det har något med denna tråden att göra, men man går in på google.com, typ och går in på en bild, sen kopierar man sökvägen sen klistrar man in den i fältet på avatarinställningar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
green_yoshi Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 det går inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg