Sidney Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 TJA! Undrar om ni vet nåt spel (som finns ute eller som kommer) där man kan förstöra väldigt mycket. Jag menar VÄLDIGT mycket. Tycker sånna spel är roliga så jag vill veta om det finns nåt som man kan köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 I Battelfield bad company skall man kunna förstöra i praktiskt taget allt :D Förutom marken óch sånt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 5 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Hade redan funderat på att köpa det och nu berkar det bli mer klart att köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Japp tror nog att det är ett bra val :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 fins ju även Transformers där kan du förstöra mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Japp Håller med underwar om transformers men tror nog att battlefield bad company är snäppet bättrre :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Du skulle gillat Crysis grabben, du skulle gillat Crysis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Du skulle gillat Crysis grabben, du skulle gillat Crysis. Crysis äger men man kan väl inte skjuta sönder allt? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 6 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Du skulle gillat Crysis grabben, du skulle gillat Crysis. Tyvär så gillar jag verkligen inte att spela spel på datorn (just det, inte ens FPS). Och om jag gjort det så skulle min dator aldrig klara av Crysis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 (redigerat) Du skulle gillat Crysis grabben, du skulle gillat Crysis. Tyvär så gillar jag verkligen inte att spela spel på datorn (just det, inte ens FPS). Och om jag gjort det så skulle min dator aldrig klara av Crysis. Krävs det en bra dator för att klara crysis och finns det inte till xbox 360 ? :D Redigerat 6 Maj 2008 av 9400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 jag tycker du borde köpa stranglehold... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Har hört talas om stranglehold innan är det kul eller? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.