lalja Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Tja alla! Är nu lite besviken, hopps det inte avspeglar sig i texten. Har nyligen inhandlat Assassins creed, vilket jag velat göra ett tag, så jag installerar, sätter igång det, men innan så gör dom ju ett test för att se om systemet är kompibapelt med spelet, och jag har en relativt ny dator, men endå så får jag ett fel på min proccesor, "CPU's frequency". Står att minimum är 1.90 GHz, har en HP Pavilion Intel ® Pentium ® 4 CPU 3.40GHz 3.40 GHz, 1.00GB RAM PAE(Physical Address Extension). Så vitt jag ser har jag över minimum, så jag startar spelet i tron på att det funkar endå. Så startas det, det laddar till 64% sen crashar det, ojag måste re-boota datorn. Någon som vet vad som ska göras? Tack i förhnd, (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 jag köpte också det för ett tag sen men då när jag installerat kom det upp en blå bild över hela skärmen men inget hände sen.. är det samma för dig eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lalja Skrivet 6 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Nej,nej. Jag kan installera det uan problems. det är när jag startar det som det laddas till 64% sen dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 hmm.. byt ut det på game lr eb gam asså där du köpte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Varför ska han byta ut spel? Det lär ju inte hjälpa. Om du tar upp Aktivitetshanteraren, klickar på fliken "Processer", klickar egenskaper på Assassin's Creed.exe när du startar det, hur ser det ut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lalja Skrivet 7 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 (redigerat) Varför ska han byta ut spel? Det lär ju inte hjälpa. Om du tar upp Aktivitetshanteraren, klickar på fliken "Processer", klickar egenskaper på Assassin's Creed.exe när du startar det, hur ser det ut då? ska se efter, E: Hinner aldrig få upp och se efter, det crashar innan. Redigerat 7 Maj 2008 av lalja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 är inte assassins creed minimum 3gb internminne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 är inte assassins creed minimum 3gb internminne? Ne 1GB för XP och 2GB för Vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siggan Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Här på denna hemsida kan ni titta om era datorer klarar av spelens rekomenderande och deras minimum: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srl Assassin's Creed finns att välja där i listan ni kommer till. :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.