KaramellKing Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 (redigerat) Jag tittade på denna tråd: http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...05039&st=12 Och hörde någon j*vla musik?vad beror det på?Händer på vissa andra trådar också men inte på alla. Btw sorry för att jag gör så många trådar. Och det är fler som hör den och det beror inte på bilden pga att jag hörde den innan han ladda upp bilden. Redigerat 6 Maj 2008 av KaramellKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 (redigerat) Detta är den ultimata ljudtaggen. Det det var jag som upptäcke att man även kan använda ljudtaggen i inlägg. :P Sen har det tydligen spridit sig överallt. Så altså: [ljud=1]sida[/ljud] Denna funkar även i inlägg. Redigerat 6 Maj 2008 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 6 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 (redigerat) haha coolt EDIT:Lol gripenII skrev det innan han blev bannad. ^^ Redigerat 6 Maj 2008 av KaramellKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Jag tycker att detta är en onödig funktion, då detta inte går att stänga av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 6 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 (redigerat) Jag tycker att detta är en onödig funktion, då detta inte går att stänga av. man behöver bara dra av ljudet. ska testa om det funkar nu. lol det funkade! och det syns dessutom inte. tog bort det då jag fick en tillsägelse på ett annat inlägg. Tål du inte musik Nafrali.Det är inte det som du tänker på... Redigerat 6 Maj 2008 av KaramellKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Jag tycker iaf att det ska finnas en avstängarknapp, om man vill sitta på forumet och lyssna på musik samtidigt, utan att bli störd av en ___ loopmelodi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Jag tycker iaf att det ska finnas en avstängarknapp, om man vill sitta på forumet och lyssna på musik samtidigt, utan att bli störd av en ___ loopmelodi! ja, det är väldigt irreterande om den dära ___-musiken ska liksom vara i "bakrunden" hela tiden ifall man vill lyssna på nåt annat. håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 (redigerat) Har inte stött på det än så länge. Men det borde finnas en avstängningsknapp för ljudet på sidan. Redigerat 7 Maj 2008 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 (redigerat) Jag håller med er, om man t.e.x lyssnar på musik på datorn och så kommer det upp en massa annan musik, otroligt störigt. Har dessutom aldrig sett knappen som stänger av ljudet. Redigerat 7 Maj 2008 av nizze10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nubcaek Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 (redigerat) Det har jag märkt sedan länge, och även flash-taggen körs utan frame, dvs direkt på sidan, vilket öppnar möjligheter för XSS. Gripen är ett leechande rövhål bara, och förtjänar inte annat än att få en permaban. Redigerat 7 Maj 2008 av nubcaek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Om man använder FF kan man blockera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Anmäl inlägg med ljud med motiveringen §3.2 eller §1.1 (störande/stötande). Har personen som infogat ljudet gjort det utan någon bra anledning så kommer personen att åka på varning. Någon tillsägelse ges inte med motiveringen då det behandlas som ett grövre regelbrott då det är såpass dumt att infoga ljud i onödan samt att det bryter mot flera regler ev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.