Backstab Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Min sexiga rogue :) http://be.imba.hu/?zone=EU&realm=Draen...racter=Danarius Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Danarius, du borde imo byta ut Expertise Trinketen mot Romulo's Poison Vial. Din hitrating är ganska låg. >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Jo jag vet!, Synd bara att den aldrig droppas när jag spela på min rogue -.-, har även shoulders från heroic MgT dom ger mer hit än za shoulder's (som ger 0), men dom är så j*vla fula :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Jupp, jag vet. >.< Jag tycker dock du kunde kasta av lite AP grejor för mer hit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Ja!, men jag måste ju ha lite mer hit raiting gear....... som jag inte har -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 fixat lite ny gear, nu är "may be caught in pvp gear" borta iaf :P http://be.imba.hu/?zone=EU&realm=Skull...racter=Exorliza Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 fixat lite ny gear, nu är "may be caught in pvp gear" borta iaf :P http://be.imba.hu/?zone=EU&realm=Skull...racter=Exorliza Jag ska inte leka proffs eller något nu men tycker att det är kul att ge tips och att förhoppningsvis vara hjälpsam: Du borde sätta 12 Stam gem i alla sockets, för du kommer behöva cirka 17k hp buffed när du börjar MT'a ZA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Jo jag vet!, Synd bara att den aldrig droppas när jag spela på min rogue -.-, har även shoulders från heroic MgT dom ger mer hit än za shoulder's (som ger 0), men dom är så j*vla fula :(ZA shoulders ger visst hit, hördu :p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Jo jag vet!, Synd bara att den aldrig droppas när jag spela på min rogue -.-, har även shoulders från heroic MgT dom ger mer hit än za shoulder's (som ger 0), men dom är så j*vla fula :(ZA shoulders ger visst hit, hördu :P Inte axlarna från Halazzi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 (redigerat) Jo jag vet!, Synd bara att den aldrig droppas när jag spela på min rogue -.-, har även shoulders från heroic MgT dom ger mer hit än za shoulder's (som ger 0), men dom är så j*vla fula :( ZA shoulders ger visst hit, hördu :P Inte axlarna från Halazzi. Har dom visst det :p Redigerat 17 Maj 2008 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 hittade den för länge sen :) mitt guild kör SSC/TK och mitt gear är på gränsen till BT/MH så jag passar i mitt guild :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 (redigerat) /fail Redigerat 17 Maj 2008 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg