Slasktratt Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Är det inte vitsen att ha alla böcker och i så fall på svenska? Fast du gör som du vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Hej! Är det någon son längtar efter bok 5 på svenska? Jag kan knappt bärga mig tills den kommer ut. Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 HAr beställt kommer nog snart :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Väntar också tills den kommer ut! Fast min klasskamrat har den redan på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Me.........E....nglish..on.........ha..ve....i dont want swedesh want num 6! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Me.........E....nglish..on.........ha..ve....i dont want swedesh want num 6! Läser hellre Svenska boken istället på engelska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Jag har *host* vissa kontakter. det kan vara bra att ha kontakter ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Jag har förbokat den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Är det inte vitsen att ha alla böcker och i så fall på svenska? Fast du gör som du vill! ja har alla utom ettan på engelska, fast jag har ju 1,2,3 o 4 på svenska också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 tor den komer utt om 19 dagar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Hur mycket kommer den kosta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 jag längtar efter den :rolleyes: me har inte beställt den en ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.