Hoppa till innehåll

Total Uppgradering!


Rekommendera inlägg

På Runescape så har dom i många år jobbat på en uppgradering till hela grafiken i spelet! Om man går in på Runescapes startsida så kan man läsa om det. I artikeln gemför dom två bilder med varandra, en från det nya och en från det gamla Runescape. Måste kollas!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 92
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag ser enormt mkt fram emot design uppdateringen, nå nso mvet när den kommer?.

jag ser inte alsl något fel med den, bara bra saker!.

Men tkr faktis osså att de ska fixa fler nya saker...för ikek members :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du vet att den nya grafiken kommer dra mer på din prestanda om vi säger så, om du har en dålig dator så kommer du inte kunna spela på den lvl (höga nivån). Och om du har sett bilderna så förstörs spelet totalt.

Först wildness och nu det här, vart är runescape på väg?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det står ju att det är frivilligt att spela men den nya grafiken "We plan on adding a new and optional detail mode, bringing you accelerated higher quality graphics. This will be in addition to the existing detail modes, as they will remain unchanged".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det står ju att det är frivilligt att spela men den nya grafiken "We plan on adding a new and optional detail mode, bringing you accelerated higher quality graphics. This will be in addition to the existing detail modes, as they will remain unchanged".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ffss, precis... Jag som har redan sakt det, runescape kommer alltid bli en dåligt spel :/

* Ffs, precis... Jag som redan har sagt det, runescape kommer alltid vara ett dåligt spel*

Ville bara rätta dig.

 

Men som sagt, så kommer man ju iallafall kunna välja vilken grafik man vill spela på, low,high och denna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...