Jote Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Hoppas uppgraderingen kommer innan jag åker till Egypten :oInternetcafé? :P Vill inte slösa min semester framför datorn. Men min pappa har ju en laptop som jag skulle kunna använda annars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Hoppas uppgraderingen kommer innan jag åker till Egypten :o Internetcafé? :P Vill inte slösa min semester framför datorn. Men min pappa har ju en laptop som jag skulle kunna använda annars. Jag förstår dig, man ska ju ha lite kul utanför datan här i livet också.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 (redigerat) kommer att updateringen att komma nasta monad e utomlands so kan ej skrıv med 'a' 'a do menar jag kommer den att komma slutet av juli? Redigerat 1 Juli 2008 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 kommer att updateringen att komma nasta monad e utomlands so kan ej skrıv med 'a' 'a do menar jag kommer den att komma slutet av juli? woohhoooo den kom idag :D sidan är ball som fasen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 den är här nuuuuuuuuuuuuuu!!!! skcia kbilder någon, bara members som kan se den!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smiledude Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 den är här nuuuuuuuuuuuuuu!!!! skcia kbilder någon, bara members som kan se den!!! va!? kan du snälla lära dig att stava? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 alal värlar e offline, någon som vet vad som händer? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smiledude Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 va i...........LÄR DIG FÖR f*n ATT STAVA DIN LILLA j*vla 9 ÅRING!!!!!!!!!!!! :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 ehm? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smiledude Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 ehm? DU HAR JU FR f*n FEL DIN j*vla LILLA CP STÖRDA NIO ÅRING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 och hru gammal är du då 8 år? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smiledude Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 MEN FÖR I h*lvete JAG ÄR 13 ÅR OCH ÄR ARG PÅ DIG DIN LILLA CP STÖRDA UNGE JÄVEL SOM INTE KAN STAVA ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg