Median Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Får 240kr i månaden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 130 i månaden. Men då betalar mamma och pappa alla kläder och mycket annat också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
STFU Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 5 kronor i sekunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 200 Kr i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Bidraget på 1050kr, brukar jobba i morfars bil verkstad tjänar nog ca 2000kr i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Får inget alls. Om jag vill ha pengar, så frågar jag mina föräldrar och får det. Mycket bättre, då jag ibland kanske inte behöver pengar, och behöver därför ingen veckopeng men när jag behöver så får jag så mycket som jag vill."Öh, du, du skulle inte kunna slänga in en mille på mitt konto i eftermiddagen, behöver det till en del... grejer?" xD när jag menar "får så mycket som jag vill" så menar jag om jag t.ex. om jag ser ett spel för 600 som ser kul ut (inte för att jag köper spel, men det var bara ett exempel) så frågar jag bara mina föräldrar om pengar och får det. Fast om jag får månads/veckopeng så kanske jag inte har nog och måste spara i två månader.Eller om jag drar till skolan, och kanske vill fika på något café på rasten med klasskompisarna, så frågar jag bara mina föräldrar och får en 50-lapp eller liknande. Det går ju en gräns också, jag kan inte fråga om tusenlappar varje dag. Men jag förstår det, och frågar bara om stora pengar när jag verkligen behöver det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Exakt samma sak med mina päron Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 500:- i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 0.004 i sekundpeng! Aka 1200 / månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 jag får mellan 250 - 300 beroende på om jag har skött mig eller inte.^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamnotsohappy Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 500 sekundpeng =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 ca. 300:- mat, kläder, fika etc etc. bjuder föräldrarna på. Fungerar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.