Hoppa till innehåll

Blood Elf Eller Draenie?

Rekommendera inlägg

BE female klart, draenei e fula som f*n, OBS!! inte BE male p.g.a ett annorlunda utseende *host* BÖÖÖGG!!! * host*

Jo, för något som endast kan liknas med en Barbiedocka och som dessutom har otroligt fula animationer och emotes är mycket bättre!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst TheWho

Draenei är den fulast rasen i hela spelet, Blood Elf är den snyggast. Välj Blood Elf.

host gay host?

Indeed , blelf är den klart bögigaste klassen i spelet, på horde så är UD coolast ! :P

Vad skaru vara för klass? Pally? Isf skaru vara human.

Även om de nu är "bögiga" så är det inte något fel med det, gå någon annanstarns med era idiotiska fördomar. (Nej, jag är själv inte homosexuell men det är idiotiskt att använda "bög" som ett skällsord och liknande)

Han kansek ska vara EN FEMALE vad är bögigt med en BE female?

MEN FÖR I h*lvete, HÄR SÄGER JAG EMOT DE SOM ANVÄNDER ATT EN KARAKTÄR ÄR BÖGIG SOM ARGUMENT OCH DU CITERAR MIG? FU!

lals, haru pms elr?

Blinda ungjävel, LÄS FÖR I h*lvete "P13" HUR f*n SKA JAG KUNNA HA PMS? Sedan så är det inget fel med PMS och sådana som du är jävligt tragiska. Försöker hitta idiotiska undanflykter som "haru pms elr?", avskum.

//TW

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Draenei är den fulast rasen i hela spelet, Blood Elf är den snyggast. Välj Blood Elf.

host gay host?

Indeed , blelf är den klart bögigaste klassen i spelet, på horde så är UD coolast ! :P

Även om de nu är "bögiga" så är det inte något fel med det, gå någon annanstarns med era idiotiska fördomar. (Nej, jag är själv inte homosexuell men det är idiotiskt att använda "bög" som ett skällsord och liknande)

MEN FÖR I h*lvete, HÄR SÄGER JAG EMOT DE SOM ANVÄNDER ATT EN KARAKTÄR ÄR BÖGIG SOM ARGUMENT OCH DU CITERAR MIG? FU!

lals, haru pms elr?

Blinda ungjävel, LÄS FÖR I h*lvete "P13" HUR f*n SKA JAG KUNNA HA PMS? Sedan så är det inget fel med PMS och sådana som du är jävligt tragiska. Försöker hitta idiotiska undanflykter som "haru pms elr?", avskum.

//TW

Omg, haru inte hört talas om sarkasm eller ironi?

Om jag ska vara övertydlig så kanske du har damp.

Nej jag har inga fördomar, tycker bara att blelf males ser bögiga ut. Måste absolut inte betyda att jag tycker att dem är mindre värda eller inte borde finnas.. <_<

Jag lever hellre med en bög i ett år än med ett dampbarn som du i en dag!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

host gay host?

lals, haru pms elr?

//TW

Omg, haru inte hört talas om sarkasm eller ironi?

Om jag ska vara övertydlig så kanske du har damp.

Nej jag har inga fördomar, tycker bara att blelf males ser bögiga ut. Måste absolut inte betyda att jag tycker att dem är mindre värda eller inte borde finnas.. <_<

Jag lever hellre med en bög i ett år än med ett dampbarn som du i en dag!

Du var då f*n inte sarkastisk eller ironisk, det där är bara idiotiska undanflykter likaså att jag skulle vara ett "dampbarn".

Damp har jag absolut inte, det är ingen slutsats du kan dra bara sådär om du inte har träffat mig IRL. Däremot får jag ofta större utbrott mot idioter som dig. :>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Seriöst, skärp er. -.-' Ni slåss över en (riktig korkad) kommentar som Pineapple gjorde. Tror du att han menade att du hade PMS på riktigt eller?

OT: Blood Elf female, Draenei's racials är inte värt det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...