ThaNooB Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Har hittat, jag visste var man skulle hoppa ner. Men på nåt sätt så såg jag inte luckan eller så laggade spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Runt 70 % nu. Klarade precis spelet ("huvud"-uppdragen iallafall). :P (Började om på PS3n, spelet krånglade på 360n). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Jag har också klarat ungefär 70%. Har inte kollat på ett tag men ungefär 78% skulle jag tro. Offtopic: Är det nån mer än jag som får telefonsamtal från kompisar efter att klarat storyn? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 95 fucking procent. Alla SP-achievements utom Key to the City klara, så vad är de sista fem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 22 procent. Jag hatar verkligen Brucies uppdrag "No 1.". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lordvort3x Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Har redan klarat spelet :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 95 fucking procent. Alla SP-achievements utom Key to the City klara, så vad är de sista fem? http://www.gta4.tv/100percent.php aj håp itt vill halp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Har klarat runt 30 procent, men har inte nog med tålamod för att lira GTA så jag kommer nog aldrig klara ut det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 80 typ,kör med strategi guiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 95 fucking procent. Alla SP-achievements utom Key to the City klara, så vad är de sista fem? http://www.gta4.tv/100percent.php aj håp itt vill halp. Ja! Aktiviteter med vänner hade jag aldrig tänkt på! Jag älskar dig nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 43 % :D :D :D :D ja men vet nån hur man gör för att kunna köpa rpg (rocket launcher tror jag den heter) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 95 fucking procent. Alla SP-achievements utom Key to the City klara, så vad är de sista fem? http://www.gta4.tv/100percent.php aj håp itt vill halp. Ja! Aktiviteter med vänner hade jag aldrig tänkt på! Jag älskar dig nu. :blush: Är på 25 procent. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg