Median Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Skrivet 10 Maj 2008 Hej alla, Nu har det blivit något konstigt, eftersom när jag startar MSN så kommer den inte upp, jag försöker minimera och sen maximera och då ser jag att den som far utanför skärmen! Aldrig hänt förut, så då installerade jag ett annat messenger program Pidgin, det funkade bra, tills samma sak hände med det .. Fast med chattfönstrena, provat ominstallera, starta om datorn etc. och inget har funkat. Någon som kan hjälpa? Citera
DonaldDuck Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Skrivet 10 Maj 2008 :/ fattar inte vad du menar.. kan du försöka förklara liiiiiite bättre Citera
Median Skrivet 10 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 10 Maj 2008 När jag startar MSN, så kommer inte MSN upp, även om den finns i taskbaren och är aktiverad, och då minimerar jag den, och maximerar igen, då ser jag med maximerings effekten i vista att rutan far utanför skärmen, detta händer bara med messenger program. Citera
Gäst TheWho Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Skrivet 10 Maj 2008 Har du modifierat MSN? Använt patcher och liknande? Citera
Median Skrivet 10 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 10 Maj 2008 Har du modifierat MSN? Använt patcher och liknande? Ja, men det var år sen. Citera
Apex Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Skrivet 10 Maj 2008 Då kan det kanske vara en bug från dom..annars så har jag ingen anning. Citera
Median Skrivet 10 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 10 Maj 2008 Nej, eftersom det uppstod nyss. Citera
MrSnow Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Skrivet 13 Maj 2008 Du kan ju installera om MSN. Tabort allt som hör till MSN först. Eller bara sluta andvända skiten. Citera
Soad_token Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Skrivet 13 Maj 2008 Du kan ju installera om MSN. Tabort allt som hör till MSN först. Eller bara sluta andvända skiten. Oj va hjälpsammt, han kan ju aldrig ha listat ut att om det inte funkar att han kanske ska sluta använda programet :/ Om inget av ovanstående fungerar kontakta msn:s kundservice, dom är riktigt duktiga och brukar kunna hjälpa till ganska snabbt. Soad_token Citera
bladefinor Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Skrivet 13 Maj 2008 hade detta problem med Nero 8 förut... :/ Du vet väl att MSN inte heter MSN längre, utan WLM (Windows Live Messenger). Menar du MSN så är det inte så konstigt Citera
Median Skrivet 14 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 14 Maj 2008 Jag kallar alla MSN Program för MSN, inte WLM eller något, och jag använder den nyaste av "WLM". Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.