Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej alla,

Nu har det blivit något konstigt, eftersom när jag startar MSN så kommer den inte upp, jag försöker minimera och sen maximera och då ser jag att den som far utanför skärmen! Aldrig hänt förut, så då installerade jag ett annat messenger program Pidgin, det funkade bra, tills samma sak hände med det .. Fast med chattfönstrena, provat ominstallera, starta om datorn etc. och inget har funkat.

Någon som kan hjälpa?

Skrivet

När jag startar MSN, så kommer inte MSN upp, även om den finns i taskbaren och är aktiverad, och då minimerar jag den, och maximerar igen, då ser jag med maximerings effekten i vista att rutan far utanför skärmen, detta händer bara med messenger program.

Skrivet

Du kan ju installera om MSN. Tabort allt som hör till MSN först. Eller bara sluta andvända skiten.

Oj va hjälpsammt, han kan ju aldrig ha listat ut att om det inte funkar att han kanske ska sluta använda programet :/

Om inget av ovanstående fungerar kontakta msn:s kundservice, dom är riktigt duktiga och brukar kunna hjälpa till ganska snabbt.

Soad_token

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...