Gäst Zakakiro Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Tjena! Vad har ni för klädstil? :P själv har jag alltid på mej: tajta stuprörs brallor, band t-shirts, och covverse skor. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 (redigerat) Cool t-shirt med band tryck (RHCP :cool: eller en gitarr typ) och mjukis byxor(typ tränings byxor) :) Sånt är :cool: tycker jag. Haha, :cool: FTW!! Redigerat 11 Maj 2008 av JETMonkey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 En svart T- tröja, gärna en öppen College tröja, annars utan dragkedja. Och aningen stora, pösiga jeans som hänger lagom myckt, inte så att man ser röven, men lite iaf, och kalsonger av något okänt lågprismärke och strumpor från Ge- Kås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 (redigerat) hood tröja med jeans eller hood tröja med snickar byxor eller mjukis brallor. Brukar använda Puma hoods. Går sällan i bara t-shirt. och ja har oftast skate skor (DC, vans, mm) Redigerat 11 Maj 2008 av SID Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Tjena! Vad har ni för klädstil? :P själv har jag alltid på mej: tajta stuprörs brallor, band t-shirts, och covverse skor. B) Samma här : > alltid. (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Brukar ha på mig någorlunda tajta Slim Jims, huvtröja med dragkedja, någon t-shirt med roliga tryck och Converse-dojjor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Jeans, inte tajta eller pösiga, band t-shirt, luvtröja. Slänger på mig en palestinasjal om det är ruggigt ute eller om jag känner för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Rätt tajta jeans mot låren på häng så klart ;) Eller Surf-badbyxor, ganska stor t-shirt eller en ganska liten ;) och en dragkedjs tröjja över , det med ett par sockar och vans :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Proletar Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Hood med diverse propaganda och jeans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Piké och jeans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Pike och jeans ibland, annars mjukis och munktröjor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 T-shirt, jeans och skateskor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.