eeewwhh Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 http://images7.thomann.de/pics/bdb/197363/42470_800.jpgSka nog köpa en sån om ett tag (: Om jag inte hittar en annan bättre för samma pris. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Beställde nyss min första elgitarr, zomg. Måste bara hitta en billig förstärkare. Har faktiskt en fråga angående förstärkare: Passar alla förstärkare till alla gitarrer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Beställde nyss min första elgitarr, zomg. Måste bara hitta en billig förstärkare. Har faktiskt en fråga angående förstärkare: Passar alla förstärkare till alla gitarrer? Ja, vad jag vet. Men det kan ju finnas undantag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGuitarist Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 En Burswood fender strata kopia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 (redigerat) Har en Razor Devil BK, skulle vilja ha en Eagle Lucifer och en Eagle Lilith BK. En snubbe jag känner tänkte köpa någon gurra för 30 000 har jag för mig. Redigerat 27 Januari 2009 av MursCruento Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Beställde nyss min första elgitarr, zomg. Måste bara hitta en billig förstärkare. Har faktiskt en fråga angående förstärkare: Passar alla förstärkare till alla gitarrer? vad blev det för gitarr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 En Burswood fender strata kopia.En sån har jag också,jag bytte mickar på min och nu är den skit bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst krook205 Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 ska sälja mina gamla gitarrer och köpa en ny : ) Ska köpa denna , Peavey Vortex V EX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Har ingen gitarr =d Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Beställde nyss min första elgitarr, zomg. Måste bara hitta en billig förstärkare. Har faktiskt en fråga angående förstärkare: Passar alla förstärkare till alla gitarrer? vad blev det för gitarr? Kommer inte riktigt ihåg. Jag tar en bild på den när den kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Eller jo, jag har GUitar Hero Gitarr ju (i) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Kör en riktigt fräsig Fender Straotcaster, från rockband och nån typ av les paul från gh3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.