Simple Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Jag tror jag kommer köpa en tvåhandsgitarr, är inte helt säker. (: Dom kostar ett flertal tusen kronor. Va? Du menar inte att du ska använda TVÅ händer när du spelar? Nejmen, jag förstår att du menar en tvåhalsad, men jag är nyfiken; varför vill du ha en sån? Väger mycket, otympliga, inte särskilt speciella att spela på, osv. För priset av en sån får du en vanlig av högre kvalitet. Mannen vet vad han snackar om! (Y) ...dessutom är de grymt fula imo. Denna här skönheten ska införskaffas efter sommaren http://woodoguitars.se/Pic%206%20GS2%20Ebony%20High.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Texaco Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Har ingen gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Har en greco från 70-80 talet haha. Funkar knappt. Ska köpa en användbar snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheNameless Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Jag har en har just nu en JD brothers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Har en greco från 70-80 talet haha. Funkar knappt. Ska köpa en användbar snart. Hur mycket ska du ha för den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Brukar spela lite grann hos en kompis. Jag är skit kass :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGuitarist Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Jag har en burswood strata kopia men jag ska köpa en ESP Kirk Hammett signatur gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
max95 Skrivet 9 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 KIRK HAMMET! LOL håller på lite med master of puppets! sök även den här låten på youtube.com "mindtraveller" med falconer. håller mest på mad lite riff just nu t.ex mr. brownstone, crazy train och lite annat. ska nu lära mig pride and joy med stivie ray vaughan förlåt om jag stavar fel...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Har en gibson les paul, har nyss lärt mig hela Pray for plauges Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
max95 Skrivet 7 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 KIRK HAMMET! LOL håller på lite med master of puppets! sök även den här låten på youtube.com "mindtraveller" med falconer. håller mest på mad lite riff just nu t.ex mr. brownstone, crazy train och lite annat. ska nu lära mig pride and joy med stivie ray vaughan förlåt om jag stavar fel...) det gick åt h**vete!gav upp för fort och började på en ny låt! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 11 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 har en scheter devil DLX och en laney 60 watt låda och jag spelar typ back in black, you shook me all night long mm Ac/Dc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.