eeewwhh Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 många, inte ånga. :)Jag fattade det :PJag var ironisk :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muqq Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 när du skrev det lät det inte så ironiskt. : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 när du skrev det lät det inte så ironiskt. : PHur kan du veta hur det låter när jag trycker på tangenterna? :o :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muqq Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 men du fattar hur jag menar. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 (redigerat) Slash och Jimi Hendrix är överskattade :P Angus Young är underskattad :) Redigerat 17 Juni 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GNR Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Slash och Jimi Hendrix är överskattade :P Angus Young är underskattad :)ja men han suger han ... xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 min top 5 lista med bästa gitarristerna Eric Clapton: kan spela vad som helst med sina fingrar... Krik Hammet:snabb och det låter väldigt bra spelar även i mitt favorit band Slash:också väldigt snabb och bra men kan bli lite dryg efter ett tag... Tom Morello:ett väldigt eget sound Jimi Hendrix:han kan konsten att röra sig i takt till sitt gitarr spelande hahaha, va? Slash och Jimi Hendrix är överskattade :P Angus Young är underskattad :)ja men han suger han ... xD SAY WHAT!? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Ehm.. 1. Han kunde göra allt med gitarren 2. Öhh.. 3. Öhh 4. Öhh 5. Öh men på 1:an hur bra lät det=? SLASH=grymmare tog med den sista för det berättar om han.. Slash e grymmare men Kirk Hammett e grymmast :P fränt! Nee, John Frusciante är bäst! Med sina solon och allt :D Kirk Hammetts solon e med skit sköna även slashs solon oxå Solot i "Dont forget me" och "Otherside" är så bra :) ånga av Kirks solon är introt till låtarna som t.ex nothing else matters eller one Kommer det ånga från hans gitarr? klart det gör kolla bara på gitarristerna på GH3 men där kommer det eld.... ehh jag vet viste inte hur jag skulle förklare det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Ehm.. 1. Han kunde göra allt med gitarren 2. Öhh.. 3. Öhh 4. Öhh 5. Öh men på 1:an hur bra lät det=? SLASH=grymmare tog med den sista för det berättar om han.. Slash e grymmare men Kirk Hammett e grymmast :P fränt! Nee, John Frusciante är bäst! Med sina solon och allt :D Kirk Hammetts solon e med skit sköna även slashs solon oxå Solot i "Dont forget me" och "Otherside" är så bra :) ånga av Kirks solon är introt till låtarna som t.ex nothing else matters eller one Kommer det ånga från hans gitarr? klart det gör kolla bara på gitarristerna på GH3 men där kommer det eld.... ehh jag vet viste inte hur jag skulle förklare det.... Det behövs vatten för att få ånga inte eld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 (redigerat) jag vet men skrev oxå eld och man behöver värme oxå Redigerat 18 Juni 2008 av Viruz256 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Slash är bra under tiden då han inte var överskattad. Nu tror alla att han är bättre än t.ex. Eddie Van Halen vilket är helt fel. Min favoritgitarrist som också är fruktansvärt grym är Angus Young. Alla dessa riff, och att han dessutom gör dem själv. Slash och Guns N Roses: Oh, Bryan Adam, vi snor hans "Knockin' on heavens door". Tro inte att jag klandrar ner Guns N Roses och Slash, jag gillar dem, men äkta gitarrister ska få riff från hjärtat och inte tidigare låtar. Och, ja, jag vet att Van Halens "You really got me" är en cover, men jag jämförde Young och Slash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 gillar SLASH och dimebag darrell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.