Snood05 Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Jag ska igenom ett rum med en hel massa rörelsedetektorer - röda laserstrålar. Jag klättrar upp på lådor... hoppar över några strålar... klättrar upp på de runda hyllorna...eliminerar några minor... kryper under några strålar... och vänder till höger för att klättra upp på lådor för att sedan hoppa över de sista strålarna – men det finns inget som går att klättra/hoppa upp på utan att bli bränd. Ser ingen annan väg bort till dörren som leder ut. Tips! Vad gör jag fel :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Jag har klarat ut alla Hl2 Men jag har aldrig hört talas om Laserrum.. Kolla på Youtube.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Jag har klarat ut alla Hl2 Men jag har aldrig hört talas om Laserrum.. Kolla på Youtube.. Jag tror han menar stället i Anticitizen One. Där man är i det gamla museumet. Man är med barney och dom andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Det går ju att stänga av minorna vid någon kontrollpanel i rummet, och dit ska det gå fint att klättra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Eller så får du flytta en låda eller något dit så du kan hoppa över. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Aha du menar laser rummet som gör så att massa turrents kommer? Den är skit enkel, först när du kommer in så hoppar du typ på en hylla och bara fortsätter. Sen kommer du till en knapp som du stänger av med, hoppersen kan du ju bära och slappa nån annan stans men var försiktig för lasern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg