Musten Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Mina favorit ämne är nog Spanska och SO. Avskyr Matte, Engelska, Bild, Gympa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Bästa: Webbdesign, Persondatorer och Historia A. Sämsta: Matematik A och Naturkunskap A. (P.s dessa ämnen är gymnasiets ämnen i fall ni inte visste det.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Alla är lama förutom Mentorstid :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Roligaste: Bild, idrott, elevens val, hemkunskap (om man lagar mat eller bakar) Tråkigaste: NO, SO, matte, thja det kanske är resten då..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Roligast, det är utan tvekan idrott. Tråkigaste.... Resten. Den absolut värsta måste vara Matte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Idrott e roligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 (redigerat) idrott och engelska, slöjd är också kul men lärararen är väldigt dålig Redigerat 8 Juni 2008 av Ogri Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 roligast är no/matte tråkigast e bild, tyska och slöjd har 120 min slöjd på onsdagar!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Min favorit är matte eftersom jag är jätteduktig i det och kan typ sova på lektionerna... Jag fick MVG i matte i 8an, det var bara jag och en tjej som fick det :D Tråkigast är nog svenska för att våran lärare är feminist och ger alla killar G- vad vi än gör, SO är jag inte intresserad av men vi har en bra lärare så det gör saken bättre :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.