SyntaxError Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 Hej, ROBLOX är ett 3d interaktivt onlinespel där man går runt och gör olika saker (Beror på vilken bana man är på). Det är INTE Lego, Brickorna ser olika ut beroende på vad man har för yta på dom. Och en del banor är j****t tråkiga men andra är skit kul så är det bara, Sluta klaga. Och en sak till om du verkligen slutade med att spela Roblox bara för att några typer på ett forum inte gillade det så är du j****t fjantig! Just ja! Mitt namn på Roblox är SyntaxError. http://www.ROBLOX.com besök NU! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 Som sagt.. Roblox är skit B, riktigt tråkigt, dålig grafik och allt.. -0 //FatBall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Verkade inte så kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puffad Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 OMG Grafiken är skit bra dom flesta banorna är kul och det kommer ju nya hela tiden eftersom det är spelarna som gör dom men nu har jag tröttnat på det! Anyway om ngn ändå skulle vilja adda mig så heter jag CharlieBrown123 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Om ni är intresserade av multiplayer-lego spel rekommenderar jag att spela Blockland, I blockland är det 100% bettre grafik och man kan göra mycket mera och roligare saker där. Demo är free men för att spela den advancerade blocklandet måste man köpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 skitråkigt spel, dålig grafik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 (redigerat) Jag tycker det är superkul. ^_^ När spelade ni det senast?? Just ja! Mitt namn på Roblox är SyntaxError. http://www.ROBLOX.com besök NU! Hej Syntax Det e fredde =) Redigerat 6 Januari 2009 av Ixley Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattelo Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Alltså Roblox äger så håll er borta!!! <_< <_< noobs.... :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dredlord127 Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 jag kör roblox och det är inget fel det är kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Återuppliva tråden? Tycker det ser skiit töntigt ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 Det är skit tråkigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 Fel forum, Roblox är inget webbspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg