Mintplanta Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 (redigerat) Läste denna artikel precis.. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article2478765.ab. Hur stor är chansen att nåt inträffar? Skulle det kunna förändra Europas relation till terroismen? Hur stor är chansen att det blir krig? Redigerat 15 Maj 2008 av Thehammer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Kanske 15-25% ? Krig tror jag inte det blir, terroristerna har redan USA och UK mot sig. Om EM utsätts för en terrorattack kommer nog flera länder sätta sig in i terrorismen. Men man vet aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 För att en terrorattack skulle ske, är det mest sannolikt att förövarna vill göra ett ställningstagande mot offrena. Österrike och Schweiz är (klokt nog) neutrala länder, vilket minskar risken till att bli obetydlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Blev föga förvånad över att det var Al-Qaida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 f*n att alla blir blåsta av dessa nyheter från aftonblaskan och alla j*vla sionistorganisationer. Vafan sen 9/11 så har man sett artiklar efter varje idrottsmästerskap inom fotboll. CL Finalen terrorhotat, vm terrorhotat, em terrorhotat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 15 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 (redigerat) f*n att alla blir blåsta av dessa nyheter från aftonblaskan och alla j*vla sionistorganisationer. Vafan sen 9/11 så har man sett artiklar efter varje idrottsmästerskap inom fotboll. CL Finalen terrorhotat, vm terrorhotat, em terrorhotat. Så sant som de är sagt, men efter 9/11 förändrades synen på terrorism i hela världen. Redigerat 15 Maj 2008 av Thehammer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Något väl planerat av sionister för och få chansen och slakta muslimer och kristna i mellanöstern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Jag börjar allt undra om det inte är tidningarna som vill skaffa fler läsare genom att hitta på detta. Varför skulle Al-qaida vilja bomba EM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Media vill bara köpa uppmärksamhet för mer läsare, och så hoppas läsarna på något nytt om händelsen nästa dag, men inget ploppar upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Som när de skrev att Al-qaida tänkte bomba svenska fotbollsstjänor, hörde man mer än det? Nepp. Jag skrattade seriöst när jag läste det, jag menar.. Varför skulle Al-qaida vilja döda fotbollsspelare? Och varför svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Hur kan man tro på sån där blaska?:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Smygrasister som alltid har aftonbladet som källa till sina åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.