Ryssfemma Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Det kommer bli grymt om det blir Italien-Frankrike. Italien får göra sin revansch om EM guld och Frankrike för förlusten i Tyskland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 21 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 det blir tråkigt om det blir så. För att då blir det samma lag. Asså inte som förra em asså det blir vm repris. tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Ja men jag tror iaf Italien går till final Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 På lördag så spelar väll Sverige VS Slovenien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 På lördag så spelar väll Sverige VS Slovenien?Haha, den matchen var ju förra helgen ;), däremot är det Sverige - Ukraina på Måndag ( 1/6 )Grupp C är tajt, vem som helst kan åka ur i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 På lördag så spelar väll Sverige VS Slovenien?Haha, den matchen var ju förra helgen ;), däremot är det Sverige - Ukraina på Måndag ( 1/6 )Grupp C är tajt, vem som helst kan åka ur i den. Jasså, men vilka är det som spelar imorrn da?Tyckte att jag såg en reklam om nån match imorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 (redigerat) Förhoppningsvis Al-Quaeda. [/quote a hahahaha Fy f*n vad jag Flabbade åt ditt Inlägg LOL :lol: :lol: :D Redigerat 30 Maj 2008 av JackBlack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 (redigerat) På lördag så spelar väll Sverige VS Slovenien? Haha, den matchen var ju förra helgen ;), däremot är det Sverige - Ukraina på Måndag ( 1/6 ) Grupp C är tajt, vem som helst kan åka ur i den. Jasså, men vilka är det som spelar imorrn da?Tyckte att jag såg en reklam om nån match imorn. Okey, men det är match mot Ukraina på Söndag (skrev fel förut) och jag tror inte dom har nån match 1 dag innan den.http://www.fotbolls-em-2008.se/Tror som sagt Spanien eller Tyskland, hade även sagt Holland, Italien och Portugal. Men Holland har för dåligt försvar,Italien för dåligt mittfält och Portugal har petat Maniche som var väldigt viktig för Portugal i VM 06, lär inte klara sig lika långt i EM som i VM. Alltså Spanien - Tyskland i Final. Redigerat 30 Maj 2008 av Sportzer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 På lördag så spelar väll Sverige VS Slovenien? Haha, den matchen var ju förra helgen ;), däremot är det Sverige - Ukraina på Måndag ( 1/6 ) Grupp C är tajt, vem som helst kan åka ur i den. Jasså, men vilka är det som spelar imorrn da? Tyckte att jag såg en reklam om nån match imorn. Okey, men det är match mot Ukraina på Söndag (skrev fel förut) och jag tror inte dom har nån match 1 dag innan den.http://www.fotbolls-em-2008.se/Tror som sagt Spanien eller Tyskland, hade även sagt Holland, Italien och Portugal. Men Holland har för dåligt försvar,Italien för dåligt mittfält och Portugal har petat Maniche som var väldigt viktig för Portugal i VM 06, lär inte klara sig lika långt i EM som i VM. Alltså Spanien - Tyskland i Final. Har du sett Italiens mittfält?Kolal vad Donadini har tagit ut, Frankrikes och Italiens mittfält är den alla lag fruktar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 På lördag så spelar väll Sverige VS Slovenien? Haha, den matchen var ju förra helgen ;), däremot är det Sverige - Ukraina på Måndag ( 1/6 ) Grupp C är tajt, vem som helst kan åka ur i den. Jasså, men vilka är det som spelar imorrn da? Tyckte att jag såg en reklam om nån match imorn. Okey, men det är match mot Ukraina på Söndag (skrev fel förut) och jag tror inte dom har nån match 1 dag innan den.http://www.fotbolls-em-2008.se/ Tror som sagt Spanien eller Tyskland, hade även sagt Holland, Italien och Portugal. Men Holland har för dåligt försvar,Italien för dåligt mittfält och Portugal har petat Maniche som var väldigt viktig för Portugal i VM 06, lär inte klara sig lika långt i EM som i VM. Alltså Spanien - Tyskland i Final. Har du sett Italiens mittfält?Kolal vad Donadini har tagit ut, Frankrikes och Italiens mittfält är den alla lag fruktar. Jaa, tror du jag bara står och hittar på?Tycker du: De Rossi, Pirlo, Abrosini och Del Piero är ett särskilt imponerande imponerande mittfält? Den enda som håller riktigt hög klass är Pirlo. Jämför Italiens mittfält med te x Tyskland, Spanien, Holland, Frankrike och Portugals mittfält. Italiens mittfält är just nu ungefär lika bra som Greklands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 (redigerat) På lördag så spelar väll Sverige VS Slovenien? Haha, den matchen var ju förra helgen ;), däremot är det Sverige - Ukraina på Måndag ( 1/6 ) Grupp C är tajt, vem som helst kan åka ur i den. Jasså, men vilka är det som spelar imorrn da? Tyckte att jag såg en reklam om nån match imorn. Okey, men det är match mot Ukraina på Söndag (skrev fel förut) och jag tror inte dom har nån match 1 dag innan den.http://www.fotbolls-em-2008.se/ Tror som sagt Spanien eller Tyskland, hade även sagt Holland, Italien och Portugal. Men Holland har för dåligt försvar,Italien för dåligt mittfält och Portugal har petat Maniche som var väldigt viktig för Portugal i VM 06, lär inte klara sig lika långt i EM som i VM. Alltså Spanien - Tyskland i Final. Har du sett Italiens mittfält? Kolal vad Donadini har tagit ut, Frankrikes och Italiens mittfält är den alla lag fruktar. Jaa, tror du jag bara står och hittar på?Tycker du: De Rossi, Pirlo, Abrosini och Del Piero är ett särskilt imponerande imponerande mittfält? Den enda som håller riktigt hög klass är Pirlo. Jämför Italiens mittfält med te x Tyskland, Spanien, Holland, Frankrike och Portugals mittfält. Italiens mittfält är just nu ungefär lika bra som Greklands. WTF? De Rossi, Pirlo och Del Piero är av världsklass, sen bör dem ha Camoranesi istället för Ambrosini om dem är smarta, han är äckligt bra. Har för mig att Italien skulle ha ett femmanna-mittfält och sedan Toni på topp. Btw, nån fler än jag som ska göra/gjort en drömelva? Jag har gjort en, ska bara betala. Mitt lag: Gianluigi Buffon Tim De Cler, Eric Abidal, Carles Puyol, Joan Capdevila Frank Ribery, Bastian Schweinsteiger, Daniel Gykax, Xabi Alonso Fernando Torres (Kapten), Alexander Frei Redigerat 31 Maj 2008 av SunEspeon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 På lördag så spelar väll Sverige VS Slovenien? Haha, den matchen var ju förra helgen ;), däremot är det Sverige - Ukraina på Måndag ( 1/6 ) Grupp C är tajt, vem som helst kan åka ur i den. Jasså, men vilka är det som spelar imorrn da? Tyckte att jag såg en reklam om nån match imorn. Okey, men det är match mot Ukraina på Söndag (skrev fel förut) och jag tror inte dom har nån match 1 dag innan den.http://www.fotbolls-em-2008.se/ Tror som sagt Spanien eller Tyskland, hade även sagt Holland, Italien och Portugal. Men Holland har för dåligt försvar,Italien för dåligt mittfält och Portugal har petat Maniche som var väldigt viktig för Portugal i VM 06, lär inte klara sig lika långt i EM som i VM. Alltså Spanien - Tyskland i Final. Har du sett Italiens mittfält? Kolal vad Donadini har tagit ut, Frankrikes och Italiens mittfält är den alla lag fruktar. Jaa, tror du jag bara står och hittar på? Tycker du: De Rossi, Pirlo, Abrosini och Del Piero är ett särskilt imponerande imponerande mittfält? Den enda som håller riktigt hög klass är Pirlo. Jämför Italiens mittfält med te x Tyskland, Spanien, Holland, Frankrike och Portugals mittfält. Italiens mittfält är just nu ungefär lika bra som Greklands. WTF? De Rossi, Pirlo och Del Piero är av världsklass, sen bör dem ha Camoranesi istället för Ambrosini om dem är smarta, han är äckligt bra. Har för mig att Italien skulle ha ett femmanna-mittfält och sedan Toni på topp. Btw, nån fler än jag som ska göra/gjort en drömelva? Jag har gjort en, ska bara betala. Mitt lag: Gianluigi Buffon Tim De Cler, Eric Abidal, Carles Puyol, Joan Capdevila Frank Ribery, Bastian Schweinsteiger, Daniel Gykax, Xabi Alonso Fernando Torres (Kapten), Alexander Frei Del Piero är inte bra...längre, De Rossi är bra men inte en riktig superstjärna.Och nej, Italien kör 4-4-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.