Gäst Mîhker Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Sry för bump, hittade den här tråden ganska långt bak i Allmänt men men... :P Jag tränade karate i 4 år och har grönt bälte men sen så hade jag inte tid längre, p.g.a fotbollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Tränade judo när jag var typ 7. Jag var fett skillad och hade vitt bälte som matchade den vita badrocken, det ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Tränade Taekwondo men slutade förra året, tog rött bälte. Sen hade jag helt enkelt inte tid längre. Polare tränar Ninjutsu dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ponta500 Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 jag tränar aikido det anses finnare en judo ps ska graderas till vitt bälte i sommar och jag har tränat i 1 och ett halft år :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Går i MMA (Mixed Martial Arts) aka Shooto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 (redigerat) Tränade judo när jag var typ 7. Jag var fett skillad och hade vitt bälte som matchade den vita badrocken, det ni.Rofl, skrattade ihjäl mig där. :lol: Njae, var nåra gånger å tränade Ju Juitsu, tills jag bröt revbenet :P Sen slutade min kompis så var det bara massa 23+ åringar där, så jag ville inte fortsätta. Plus att jag har ett problem med hjärtat, och min doktor sa att jag inte fick träna kampsport:S Redigerat 24 Januari 2009 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Kanske kommer börja med Karate, men är dock inte säker. Går på andra sporter också. Måste hålla reda på alla då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Kanske kommer börja med Karate, men är dock inte säker. Går på andra sporter också. Måste hålla reda på alla då. Och de sporterna är Bowling och Golf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.