Khazar Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 en borttagen test användare ja, kort sagt: ingen har nummer 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 16 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 ok. Kunde du inte bara sagt så från början. Tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 de va precis de jag gjorde, jag sa att ingen har de numret, jag sa aldrig att någon någonsin inte har haft de numret Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 16 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 (redigerat) Tråden kan låsas nu. Redigerat 16 Maj 2008 av Pedemaster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Förut var det FuskaBot, nu är det ingen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 (redigerat) Jag kanske var lite fräck, Tar bort för möjligen Personligt Påhopp. Redigerat 16 Maj 2008 av DamelQ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Tråden kan låsas nu.Moderatorer har inte tid att läsa alla trådar och kolla om de ska låsas.Föreslår att du anmäler ditt ämne och skriver att du vill ha tråden låst och också förtydligar att du är trådskapare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 16 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 ok tack för tipset Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Låser tråden. F.ö. så har FuskaBot aldrig haft medlemsnummer 1, han/hon/den/det har alltid haft det numeret som...FuskaBot har. Anledningen till att ingen har medlemsnummer 1 är att det va en säkerhetsåtergärd i phpbb (Osäker på phpbb). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg