Gäst jeppedoli Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Hur kan jag gå upp i sumorning? Jag har gått till sumorning obelisk men det står att jag har fullt med sumorning redan men jag vill gå upp till lvl 4. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 öh, va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Hur kan jag gå upp i sumorning? Jag har gått till sumorning obelisk men det står att jag har fullt med sumorning redan men jag vill gå upp till lvl 4.menar du summoning? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 suck, älskar sånna här inlägg, man fattar ingenting av dem, han kunde lika gärna ha menat sumobrottning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoom4Juice Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Steg 1:Gå till taverly och klara wolf whistle questet. Steg 2:Skaffa ca 100 raw chickens [råa kycklingar]. Steg 3:Köp ca 700 spirit shards av pikkulupstix i summoningaffären i taverly. Steg 4:Gå ner på nedervåningen i affären. Steg 5:Du kan nu göra dina dreadfowl pouches i obelisken och därmed gå upp i summoning! Lycka till! (jag har 35 summoning :D ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Steg 1:Gå till taverly och klara wolf whistle questet. Steg 2:Skaffa ca 100 raw chickens [råa kycklingar]. Steg 3:Köp ca 700 spirit shards av pikkulupstix i summoningaffären i taverly. Steg 4:Gå ner på nedervåningen i affären. Steg 5:Du kan nu göra dina dreadfowl pouches i obelisken och därmed gå upp i summoning! Lycka till! (jag har 35 summoning :D ) Wow, 35 :) Är på lvl 91 nu ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Steg 1:Gå till taverly och klara wolf whistle questet. Steg 2:Skaffa ca 100 raw chickens [råa kycklingar]. Steg 3:Köp ca 700 spirit shards av pikkulupstix i summoningaffären i taverly. Steg 4:Gå ner på nedervåningen i affären. Steg 5:Du kan nu göra dina dreadfowl pouches i obelisken och därmed gå upp i summoning! Lycka till! (jag har 35 summoning :D ) Wow, 35 :) Är på lvl 91 nu ^^ tack är i lvl 4 i summoning nu ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Eller så bara gör man annat som jag gjorde i en vecka och lvlade till 13 summoning med lamps :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 kan man gå upp i summoning på annat vis än att göra pouches? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 kan man gå upp i summoning på annat vis än att göra pouches? Lamps som jag :) Checka runehq eller tip.it? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 man kan får exp för vissa monster men kommer inte i håg vilka det e tror det e dom man behöver obby charms för men det e typ 2.5exp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 kan man gå upp i summoning på annat vis än att göra pouches? Tears of Guthix Raptomex, ge mig ditt RuneScape nick och visa att du nu har 99 i allting och 91 summoning <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg