Gäst Logfan Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Där har man grejer! Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Här är skälva hemsidan :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Ja, Får leta upp lite andra hus dem husen du skicka är det fullt med streck i. Iallafall ska gå och göra en grej men är tillbaka om 30 min. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 http://i30.tinypic.com/a1jxa1.png min senaste :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 http://i30.tinypic.com/a1jxa1.png min senaste :) cool och jag tror att det här spelet blir bra! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Gjorde en tränare Liknar mig riktigt mycket :P Spring_tränare.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeWho Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Jag skrattar så j*vla mycket, skaparen har tydligen ingen kunskap inom gamemaker alls, man sätter väl för f*n inte ut karaktärers sprites i mappen så de är fast där, man sätter ut dem manuellt i gamemaker. Ledsen för att förstöra det roliga, men nu får ni göra om mycket... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Till och med här förstör du :/ Patetiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Jag skrattar så j*vla mycket, skaparen har tydligen ingen kunskap inom gamemaker alls, man sätter väl för f*n inte ut karaktärers sprites i mappen så de är fast där, man sätter ut dem manuellt i gamemaker. Ledsen för att förstöra det roliga, men nu får ni göra om mycket... skaffa et liv! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeWho Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 (redigerat) Till och med här förstör du :/ Patetiskt. Ursäkta? Jag hjälper ju till, jag skriver att man inte sätter ut sprites på mappen, utan det gör man i gamemaker. Sedan ska du inte använda mina fraser ditt patetiska wannabe. Jag skrattar så j*vla mycket, skaparen har tydligen ingen kunskap inom gamemaker alls, man sätter väl för f*n inte ut karaktärers sprites i mappen så de är fast där, man sätter ut dem manuellt i gamemaker. Ledsen för att förstöra det roliga, men nu får ni göra om mycket... skaffa et liv! :angry: Se ovanför, jag hjälper till, och skaffa en svensklektion, du lär behöva det då du inte kan stava riktigt. Redigerat 20 Juni 2008 av LeWho Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Jag skrattar så j*vla mycket, skaparen har tydligen ingen kunskap inom gamemaker alls, man sätter väl för f*n inte ut karaktärers sprites i mappen så de är fast där, man sätter ut dem manuellt i gamemaker. Ledsen för att förstöra det roliga, men nu får ni göra om mycket... skaffa et liv! :angry: Se ovanför, jag hjälper till, och skaffa en svensklektion, du lär behöva det då du inte kan stava riktigt. jaha då. Varför säger du såhär då hela tiden att alla har förlite kunskap då. Han har förlite kunskap hit och han har för lite kunskap ditt. Stäng munnen någon gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeWho Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Jag skrattar så j*vla mycket, skaparen har tydligen ingen kunskap inom gamemaker alls, man sätter väl för f*n inte ut karaktärers sprites i mappen så de är fast där, man sätter ut dem manuellt i gamemaker. Ledsen för att förstöra det roliga, men nu får ni göra om mycket... skaffa et liv! :angry: Se ovanför, jag hjälper till, och skaffa en svensklektion, du lär behöva det då du inte kan stava riktigt. jaha då. Varför säger du såhär då hela tiden att alla har förlite kunskap då. Han har förlite kunskap hit och han har för lite kunskap ditt. Stäng munnen någon gång. För att jag ska hjälpa er, men ni accepterar inte min hjälp. Här förstörde jag inte alls, jag sa att spritesen INTE ska vara på mappen utan man sätter ut dem i gamemaker. Snälla lille Alex, förklara hur det är att förstöra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg