Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Jag kan bara en hemsida av RPG men den är sämst! Kan jag få några RPG hemsidor av er? Isåfall ska ni ha 1000 tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Vadå en fakta sida lr vad menar du? Ska det vara textbaserat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Nepp, vet du över huvud taget vad RGP är??? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Ja det vet jag! Jag är ju inte dum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Vad bra, men kan du en RPG sida som man kan spela i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Nej tyvärr.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Okej, trode du va inne och spelade mycket RPG för att RPG är ju inte så lätt att hitta! :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Okej, trode du va inne och spelade mycket RPG för att RPG är ju inte så lätt att hitta! :unsure: Jadu...Men åter till ämnet! Kan någon annan hjälpa honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Vad bra, men kan du en RPG sida som man kan spela i? Jag förstår inte riktigt vad du menar.. Men om du förklarar så kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Rpg! rollspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Det tror jag att han kan förstå men på internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 ja på internet...han skrev ju hemsida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.