Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 :angry: DU, John, du fattar ju inget man måste förklara allt i minsta detalj ju! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 apor är fina sa Niklas i boden :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 apor är fina sa Niklas i boden :wacko: Va? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 :angry: DU, John, du fattar ju inget man måste förklara allt i minsta detalj ju! :angry: Det är kanske för att du uttrycker dig på ett konstigt sätt.Kanske inte i just detta fallet, men det är lättare att hjälpa om man förstår vad den andra menar. Som i den andra tråden då skrev du något sånt här "Jag vet inte hur jag kan döda allihopa de onda där jag dör hela tiden!" Detta var svaret på min fråga som löd "Vad exakt är det du behöver hjälp med" När jag sedan bad dig att förklara så kunde du inte. Åter till ämnet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 fy va yaz e trög!!! kan han inte fatta att han förklarar dåligt! pallar han inte det ele??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 22 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 HUrrö, Zorro, pallar du det själv eller är det du som är trög om du FATTAR nu!!!!! Eller så är det du som är trög som inte ens fattar vad jag säger! :angry: :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
herr snögubbe Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 www.tibia.com mmorph alltså, multimplayer- rollspel. Tibia är ett rollspel med många valmöjligheter. det där och Rangnarik är nog bäst, men ragnarok har jag inte adressen till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 22 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Jag fattar det var schysst av dig Herr Snögubbe! :D Lirar du Star Wars KoTOR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
herr snögubbe Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Japp, det är roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 22 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Vart ligger du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
herr snögubbe Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Jag ska ta mig in hos sandfolken och döda dom, har inte kommit så långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Om ni ska snacka tibia så kan ni göra en ny tråd lr snacka via PM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.