Gäst DamelQ Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 (redigerat) Tjena alla NERadio människor där ute. Jag tänkte fråga folket vilka som lyssnar då jag kommer ha en sändning nån gång om någon vecka. Redigerat 16 Maj 2008 av DamelQ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 (redigerat) Bra idé det där med att typ vem som helst kan få vara DJ. Men jag gillar dock inte Trance osch techno direkt. Vet någon någon annan webbradio där vem som helst kan få ha en sändning? Redigerat 17 Maj 2008 av Firecracker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Det e inte bara Trance och Techno, Finns Psytrance..Hardstyle..Och mkt mer.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 jag lyssnar ibland, har en playlist med 20 hardstyle/techno radiostationer och det händer att NEradio kommer fram :) lyssnade också rätt så mycket för ett år sen på den :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 jag lyssnar ibland, har en playlist med 20 hardstyle/techno radiostationer och det händer att NEradio kommer fram :) lyssnade också rätt så mycket för ett år sen på den :) Posta din playlist tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 ok ska göra det när jag får tid har den inte på denna datorn, bara bläddrade fram massa har inte lyssnat så mycket vilka som är bra och dåliga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Jag lyssnar varje dag, har gjort det över ett år nu. Finns ingen bättre webbradio med den musiken. NERadio FTW!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Endast reklam - låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg