Gäst Zakakiro Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Heter Zakakiro onlinespel: gta 4 cod 4 wwe smackdown vs raw 2007 gow ska skaffa halo 3... Vad heter du på live? Jag heter zapparn Skriv gärna vad du har för online spel :P jag har Gta iv och skate har för mej att ja har sett dej nån stans på live... vene var.. kanske i nåns friendlist elr nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 (redigerat) PaperCorpse, dumt namn men fick det på random. :P Redigerat 20 Maj 2008 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 22 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Heter Zakakiro onlinespel: gta 4 cod 4 wwe smackdown vs raw 2007 gow ska skaffa halo 3... Vad heter du på live? Jag heter zapparn Skriv gärna vad du har för online spel :P jag har Gta iv och skate har för mej att ja har sett dej nån stans på live... vene var.. kanske i nåns friendlist elr nått.. okej det kan vara möjligt :P vart bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Namn= WTPjHasse Spel=Guitar Hero 2! Ska köpa nått spel denna veckan. Har inte gold ännu ska köpa det också samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 25 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 jag har köpt cod 4 nu :P level 23. nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TakeoutGuhui Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Jag heter TakeoutGuhui och just nu spelar jag: CoD 4, GH3, GTA IV och Halo 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Vad heter du på live? Jag heter zapparn Skriv gärna vad du har för online spel :P jag har Gta iv och skate har för mej att ja har sett dej nån stans på live... vene var.. kanske i nåns friendlist elr nått.. okej det kan vara möjligt :P vart bor du? bohuslän/ucklum du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 J u P i T e R Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Heter : I NemeXis I och nu spelar jag CoD 4 och Gta 4 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Namn= WTPjHasse Spel=Halo3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 har som du nog sett addat dej zapparn, btw jag har cod 4 me, lvl 55 :P men mitt 360 é trasigt, väntar på att microsoft ska komma å hämta det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 1 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Jag heter "Kebab Kung" på xbox live nu. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.