Apex Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Rezex15 GTA IV Halo 3 Lägg till mig behöver fler svenska vänner :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 RD47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 har inte fått min hårdisk ännu men får den typ nästa vecka och då ska jag köra halo 3 som f*n, ska bli lika bra som jag var på halo 2 (inte för att skryta, men jag och en polare körde mot 8 andra och vi vann :D, när vi hade 100 kills hade de 37 och jag hade dödat flest. Stolt) så finns det typ nån clan i halo 3 för fuska.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Heter filiposie har GTA IV , rockband, pes08, Gears of War, Army of Two, Sega Rally och Table Tennis de första "prova-på-dagarna" är dock precis slut för mej ... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Gör ett nytt konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Heter filiposie har GTA IV , rockband, pes08, Gears of War, Army of Two, Sega Rally och Table Tennis de första "prova-på-dagarna" är dock precis slut för mej ... :( för mig var det surare, kopplade upp mig utan en hårdisk utan bara med ett minnskort, det gick att göra kontot och aktivera gratis månaden av live guld men det gick inte att connecta sen och spela utan jag fick 1 månads guld utan att kunna använda den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Dezen Jr - Halo 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
imbahanonym Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Namn på live: kebabsmurfen spel: halo 3 (spelar det mest), GH 3 och GTA IV men har aldrig spelat det online (inte jätteförtjust i detta menmen. sen har jag ju en massa brända spel men vågar inte spela dem live för vet inte hur det funkar med hur microsoft bannar å sånt skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Någon som kör Battlefield: Bad Company Live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
imbahanonym Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 nop jag har det bara bränt och har klarat ut det men jag tycker endå att det inte är nått att hurra för så skulle knappt få för mig att ens testa det live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban88 Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 myran11 Halo3 , Rock Band , Crackdown , NFS MW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 mustangtr :o GTA IV HALO III SOULCALIBUR IV FIFA 08 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.