ColdIce Skrivet 8 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azzeus Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Jag tillsammans med mina två äldre syskon äger ett NES som nu ligger o skräpar på vinden, ingetfel på konsollen men däremot spelen. :( Och så har jag en Game Boy Color, har inget äldre än det. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ellie1991 Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Atari Video Computer System, Nintendo 64, Playstation 1 & 2, Gameboy Color, Xbox och Nintendo DS Lite. Alla kanske inte är specielt gamla men det är nog lika bra att skriva alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Gameboy colour och nintendo 64. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 Sega mega drive/Genesis :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 Sega mega drive, N64, SNES det där skitgamla typ första gameboyet utan färg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Jag har ett gammalt Gameboy Pocket och har haft ett Nintendo NES som numera är hos mina morföräldrar :rolleyes: Det roliga är också att den fortfarande funkar sen jag fick den när jag var 5 eller 6 år gammal. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 (redigerat) Det äldsta jag har är Nintendo Gamecube men skulle vilja ha PS1, N64, SNES, Mega Drive, Dreamcast och Mega CD. Helst N64, Dreamcast och PS1. Redigerat 8 November 2008 av Pikachu456 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirren Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Ok jag kan berätta alla min konsoller och sånt: Game boy Game boy color XBOX Playstation 2 Nintendo 64 Nintendo gamecube Gameboy advance sp Nintendo DS Nintendo wii XBOX 360 Och en massa datorer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg