Hoppa till innehåll

Titta Hur Många Anmälningar Man Har Gjort!


Rekommendera inlägg

Håller med, det finns ingen större vits med att veta detta. Sedan så är ju tanken att man anmäler för sin egen trivsel och gör sig själv en tjänst genom att man får ett renare forum med färre regelbrott och trådar med inlägg som har relevans.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

motivera varför ni är emot/tycker om iden.

 

missbrukas och missbrukas,anmälningarna måste ju låsas som jag kanske skrev lite dåligt i första inlägget.

alltså om de ska räknas som en anmälning.

Du kan ju börja med att motivera vad som är bra med den, det har du ju faktiskt inte sagt. Anmäl-knappen är för allas trevnad, vem f*n vill ha statistik om den? Helt onödigt och väldigt tråkigt. Bättre att satsa på att få ett bra forum först innan sådana små detaljer ens bör diskuteras.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lite onödigt men det skulle vara kul att veta hur myket man har anmält :)

 

admin, har du en log på hur många anmälningar en medlem har gjort?

Han har logg på allting, inloggningar, medelande m.m. Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Onödig men kul.

Onödigt och inte specielt kul skulle jag säga.

Vad är vittsen med det? Att se hur många anmälningar man har gjort... Vad är det för kul med det?

 

Det är ju samma som att kolla hur många inlägg man har gjort
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Onödig men kul.

Onödigt och inte specielt kul skulle jag säga.

Vad är vittsen med det? Att se hur många anmälningar man har gjort... Vad är det för kul med det?

 

Det är ju samma som att kolla hur många inlägg man har gjort

 

Inte samma sak.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Jag har alltid undrat hur många anmälningar jag har gjort.Kan man inte införskaffa en sån funktion så man kan se hur många anmälningar man har gjort och hur många som har låsts osv?

Helt onödigt, anmälningar är till för att anmäla trådar som bryter mot fuskas regler. Detta skulle endast missbrukas.

 

Moderatorer får fler jobb med anmälningar och den idiotiska funktionen som gör att en tråd inte kan anmälas om den redan anmälts gör att man inte kan skicka en seriös anmälan.

 

Åt h*lvete med detta, rep-system för folket!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...