Hoppa till innehåll

Runescape Eller Tibia?


Gäst Aso100

Runescape & Tibia  

115 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 71
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...

Första gången jag spelade Tibia blev jag helt paff. Man skulle liksom PRATA med NPC:ens. Liksom "Buy Sword" helt konstigt. Och segt var det, och man fattade inget. Ingen guide eller någonting. På Runescape får man först en grundlig och lång genomgång om hur man spelar spelet, sen är det lätt att fråga andra också. Om man bara läser de där korta texterna på tutorialen på Runescape så har man en väldigt bra start.

Samma här man fattade inte ett skit....

 

nu är det faktiskt en tutorial i början

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Runescape Klart.

 

Tibia är bara skit om man tittar på Runescape.

Har ni kollat Tibias Grafik? Så sämst. Runescape är inte så bra heller. Men mycket bättre en Tibia

Tibia äger runescape, nu när dem tog bort wilderness och så kan man inte ens trada över 3k och man kan inte drop trada heller.

så jag håller mig på tibia!

 

runescape äger ut tibia !!!!!!!!!

Visst alla säger att grafiken är urdålig men det är spelkänslan som gäller

var annars kan man hitta ett spel som runescape!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

glad member på runescape!!!! :kung:

finns annars ett bättre spel som heter "Tibia"

och man kan hitta spel som runescape på 123spela.se

det är i alla fall bättre spel där än runescape :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Runescape.

 

Väldigt onödigt topic imo, smaken är som baken, delad så att säga. Några gillar tibia och några gillar runescape, det är inget att bråka om vilket spel som är bäst? Runescape kanske har bättre grafik, so what? Tibia har sin grafik, utan den hade det inte varit tibia, samma som att Runescape har sin och inte hade varit samma spel utan den. Att alla ska hålla på och skriva "Tibia har sämst grafik!/Runescape har ingen spelkänsla" är nog det som irriterar mig mest på fuska.se. Många tycker olika, deal with it and stop whining. Jag testade Tibia i en dag, gillade inte systemet men inte f*n håller jag på att skriva "Tibia har sämst system" hela tiden. Rs-nördar, Tibia-nördar, det finns bara en sak att säga om ert j*vla käbbel. STFU!

 

Yes, jag vet det låter buttert ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...