Hoppa till innehåll

Runescape Eller Tibia?


Gäst Aso100

Runescape & Tibia  

115 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 71
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Runescape :gitarr: :gitarr: :gitarr:

 

 

 

Runescape.

 

Väldigt onödigt topic imo, smaken är som baken, delad så att säga. Några gillar tibia och några gillar runescape, det är inget att bråka om vilket spel som är bäst? Runescape kanske har bättre grafik, so what? Tibia har sin grafik, utan den hade det inte varit tibia, samma som att Runescape har sin och inte hade varit samma spel utan den. Att alla ska hålla på och skriva "Tibia har sämst grafik!/Runescape har ingen spelkänsla" är nog det som irriterar mig mest på fuska.se. Många tycker olika, deal with it and stop whining. Jag testade Tibia i en dag, gillade inte systemet men inte f*n håller jag på att skriva "Tibia har sämst system" hela tiden. Rs-nördar, Tibia-nördar, det finns bara en sak att säga om ert j*vla käbbel. STFU!

 

Yes, jag vet det låter buttert ;)

eh, känner jag dig?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Runescape :gitarr: :gitarr: :gitarr:

 

 

 

Runescape.

 

Väldigt onödigt topic imo, smaken är som baken, delad så att säga. Några gillar tibia och några gillar runescape, det är inget att bråka om vilket spel som är bäst? Runescape kanske har bättre grafik, so what? Tibia har sin grafik, utan den hade det inte varit tibia, samma som att Runescape har sin och inte hade varit samma spel utan den. Att alla ska hålla på och skriva "Tibia har sämst grafik!/Runescape har ingen spelkänsla" är nog det som irriterar mig mest på fuska.se. Många tycker olika, deal with it and stop whining. Jag testade Tibia i en dag, gillade inte systemet men inte f*n håller jag på att skriva "Tibia har sämst system" hela tiden. Rs-nördar, Tibia-nördar, det finns bara en sak att säga om ert j*vla käbbel. STFU!

 

Yes, jag vet det låter buttert ;)

eh, känner jag dig?

 

Du kan ju hoppas ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

tibias grafik suger jag röstade lätt på rs jag spelade tibia ett tag men jag tröttnade på en dag man blir spy färdig på grund av deras grafik! man måste ju f*n säga vad man vill köpa och sådant fattade bara att om man ville prata skrev man hi tibia= this is for SUCKS!

din lilla j*vla mupp, jag blir spyfärdig av dig !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

alla veta att runescape har bättre grafik över 135 millioner spelare det äger fattar du!

Ja men inte hälften av dem spela längre... har nog sj 7 gubbar, och det har nog några andra oxå... Så vi kan säga 135M/3-5/2 så kommer du närmare antalet spelare som spelar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...