Symptom Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 WOAAAA! Har ni smakat Fantasy? SÅ JÄVLA GODA! nej,vart finns dom? Jag tror ej att de finns i butik :/Jag köpte dem på en pizzeria. mini sweet livs, höör, skåne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Mountain Dew så klart ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 mini sweet livs, höör, skåneVad kostar de per styck där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 WOAAAA! Har ni smakat Fantasy? SÅ JÄVLA GODA! nej,vart finns dom? Jag tror ej att de finns i butik :/ Jag köpte dem på en pizzeria. mini sweet livs, höör, skåne No way, slösade bort 6:- på en vidrig- pencilin smakande Pineapple Fantasy. Har smakat Fantasy Coffe Cola (wtf) och det var vidrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Julmust :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Julmust :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 (redigerat) Cola är väl gott att dricka, dock dricker jag inte det så mycket, men ibland är det gott att ta en! : D Till exempel när det är skitvarmt ute, då är det gott med en kall Cola. Redigerat 21 November 2009 av DarkLight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Vimto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Vimto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Julmust! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Få som säger Cola Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Julmust :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.