eeewwhh Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Jag vet inte om det räknas men annars tycker jag festis cactus lime är den godaste. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Energidryck (Euroshoppers :P eller nä men den är billigast) och vanlig Coca Cola är nog godast, jag känner skillnad på Pepsi och Coca Cola och Pepsi är inte riktigt lika god Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Reddbull, Fanta Exotic Thrill och vanlig Cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Jaffa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Coca Cola Zer0 och Fanta Exotic Thrill. ='] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 1. Coca Cola 2. Dr Pepper 3. Fanta Citrus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Kall Coca cola och Exotic Thrill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 1. Coca Cola 2. Dr Pepper 3. Fanta Citrus Dr pepper smakar ju typ som semla :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Vanilla Coke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GNR Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Coka cola är bäst mend Dr.Pepper är inte heller så dåligDr_pepper är good. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Mountain Dew <3<4<5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 (redigerat) En riktigt iskall Fanta är min favorit tror jag.. Men såklart är ju Coca Cola och Mountain Dew mycket tätt efter. Pepsi är inte alls lika gott som Coca Cola :x Men jag tror det ser ut så här: 1. Fanta 2. Coca Cola och Mountain Dew 3. Sprite Zero Skulle vilja smaka på Vanilla Coke, typ alla som har druckit det säger att det är den bästa läsken (eller "limsa" som vi säger här). Men har inte hittat det någonstans i Finland :/ EDIT - Glömde den där Cidern med smak av Kaktus, alltså Kaktus Cider. Det smakade så j*vla gott att jag drack up 1.5l på cirka 3 minuter :D Men vetefan varifrån vi köpte den, och nu f*n hittar jag inte en enda j*vla flaska någonstans D': Redigerat 12 Juni 2008 av Strato Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.