Piratebay Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Jag gillar Pommac och det kan man rimma med också! I want Pommac, in my stomach! Den äckligaste läsken är Doktor Pepper eller någon energidryck (Om det räknas som läsk.) Blä för RedBull! Woot? Dr. Pepper ftw, älskar den <3 Med namnet förväntar man sig någon lite mer kryddig smak, men istället får man nån jäkla marsipansmak som smakar skit. Haha, det är som att säga att man förväntar sig en lite mer alkohol smak av Sprite. Ordet "sprite" har väl inget med alkohol att göra? Han tänker nog på sprit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Räknas vatten och mjölk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 BTW. För nån månad sen kom det in 2 nya energidrycker på ica. Nämligen dessa godingar. :D http://www.mx4you.com/mx-enduro-shop/images/product_images/original_images/27384_0.jpghttp://www.mx4you.com/mx-enduro-shop/images/product_images/original_images/27386_0.jpg Dock var inte äpple lika god som originalet. :D (Känner mig som en provsmakare nästan. :D Har typ smakat alla drickor) xD Kan du kanske berätta lite mer om den? Smak o.s.v. (: Loka: Smakar som namnet. :D Fast faktiskt inte så starkt liksom utan törstsläckande och gott bara. Rockstar: Den smakar helt enkelt awesome. Äpple smakar awesome med äpple smak. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 November 2009 Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 (redigerat) Dr Pepper e god :). Den kanske till och med är den godaste jag har smakat. ^^ Blå Mountain Dew var också god, om det nu var så den hette. Redigerat 12 November 2009 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Testar denna just nu. http://4.bp.blogspot.com/_W2JdUVC8X7w/Snqa1Dtbc9I/AAAAAAAAAB4/PW6FucTHBbk/s200/Xray%20cola.jpg Helt underbar. Har inte kommit på att den finns till 10 minuter sen då jag var på ica. :D Helt underbar smak. Lite cola smak och påminner lite om Powerking's cola smak men mindre starkhet vilket gör den underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drill Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 helt klart coca cola light Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Räknas vatten och mjölk?Well, det står ju läsk så antagligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Julmust/Påskmust! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 WOAAAA! Har ni smakat Fantasy? SÅ JÄVLA GODA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 WOAAAA! Har ni smakat Fantasy? SÅ JÄVLA GODA! nej,vart finns dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Mina egna hemgjorda, just nu dricker jag en av dom; 50 hundradelar Appelsinjuice 48 hundradelar energidryck 2 hundradelar pärlsocker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 WOAAAA! Har ni smakat Fantasy? SÅ JÄVLA GODA! nej,vart finns dom? Jag tror ej att de finns i butik :/Jag köpte dem på en pizzeria. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.