ShigeruMiyamot Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 dricker typ all läsk hela tiden, coca cola av alla märken; eldorade, coop, premier. dricker också fanta, powerking, jolt, trocadero, pepsi och päron/äppelcider ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Sodastreamat vatten med apelsinextrakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Coca Cola är bäst. Ingen annan Cola smakar som den. Vanilla Coke är bajs, zero och light är äckligare än Volvo. Pepsi är inte ens i närheten, Premier är inte alls lika god och Classic fungerar, men det ska vara Coke. Fanta har jag druckit så mycket att jag tröttnat på den. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Edson Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Sprite eller sockerdricka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Den ända läsk jag egentligen dricker är vanlig Coca Cola, gillar ingen annan. Har dock dragit ner på drickandet efter att varit beroende i flera år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Dem enda jag dricker nu är, Burn och Jolt. Jag avskyr resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Den ända läsk jag egentligen dricker är vanlig Coca Cola, gillar ingen annan. Har dock dragit ner på drickandet efter att varit beroende i flera år.Håller nästan med dig Xade. Jag dircker oftast Coca-Cola. Men jag dricker Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta och Sprite. Cola är godast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Coca cola!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Coca-cola Men jag måste sluta dricka läsk nu. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 energidrycken "Burn" :D bästa än så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 jag vet inte vilken som e min favvo, gillar det mästa =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Dricker ganska mycket läsk nu efter som att jag har slutat med godis. Dricker mest Burn, Jolt, Cola :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.