Laserturk Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Coca-Cola utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Julmust Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Julmust Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Coca-Cola utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Ice teaiste e bäst. Jag tycker de flesta läskerna är goda, men vanilla coke är lite bättre än alla andra <3 :3 Lite sliskig i längden bara. Men det är faktiskt inte Coca-Cola vanilla zero, så den är riktigt god. http://www.virtualvender.coca-cola.com/images/html/htmgHtml854.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Trocadero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Fanta Exotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Portello eller jul/påskmust. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Coca Cola, julmust och Fanta lemon. Minnen av Fanta lemon asså...Den är tillbaka i sortimentet B) OnT: Dr. pepper, julmust och en kall cola är ju aldrig fel heller. Jag gillar bruna drickor (lol). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Coca Cola, julmust och Fanta lemon. Minnen av Fanta lemon asså...Den är tillbaka i sortimentet B) OnT: Dr. pepper, julmust och en kall cola är ju aldrig fel heller. Jag gillar bruna drickor (lol). Dr. Pepper är nog den vidrigaste läsken jag någonsin smakat. Herre gud så äcklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Coca Cola, julmust och Fanta lemon. Minnen av Fanta lemon asså...Den är tillbaka i sortimentet B) OnT: Dr. pepper, julmust och en kall cola är ju aldrig fel heller. Jag gillar bruna drickor (lol). Dr. Pepper är nog den vidrigaste läsken jag någonsin smakat. Herre gud så äcklig. You can't handle the taste. Dr. Pepper, Coca cola, Julmust, Fanta exotic thrill och Fanta Lemon är väl favoriterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Egentligen så tycker jag att Fanta Lime är den godaste drycken genom tiderna, men den slutade de med ganska så kvickt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.