360Xbox Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Julmust eller Coca Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nash Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Dr. Pepper Trocadero Portello Cuba Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Portello vimto<3 Coca cola vannila Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Fanta (Alla smaker), Pepsi och Mountain Dew Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Facemeat Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Pepsi Coca Cola, Fanta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Coca Cola, Trocadero och Fanta Exotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Egentligen så tycker jag att Fanta Lime är den godaste drycken genom tiderna, men den slutade de med ganska så kvickt.Den finns ju i sortimentet, finns i alla affärer där jag bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Coca cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Cola är det godaste jag någonsin drukit :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 det är väll som majoriteten coca cola btw är jag den ända som tycker att champis smakar som whisky? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 (redigerat) Den finns ju i sortimentet, finns i alla affärer där jag bor.Finns inte där jag bor och jag har inte druckit den på en herrans massa år. Minns att jag drack den för sista gången för typ 7 år sen. Redigerat 2 Januari 2011 av Laserturk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 det är väll som majoriteten coca colabtw är jag den ända som tycker att champis smakar som whisky?Förmodligen. Coca Cola, all the way!För det är ju utan tillsatser, har aldrig haft, kommer aldrig ha! ..eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.