Garone Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Subway To Sally In Extremo Korpiklaani Folk metal <3 Om du vill ha lite mer känsla (vilket det inte verkar som med tanke på bandet du lyssnar på men wtf...) så är det Thursday som gäller. Om du gillade de Chainsawkitten linkade. (d.v.s folkmetal) så kolla på 'Moonsorrow' och 'Trollfest' också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Children of boddom tror jag att du skulle gilla :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Hmm, några band som du kanske skulle gillar kan ju vara Silverstein Skillet Sonic Syndicate Volbeat Alesana Armor for Sleep As I Lay Dying Ecape the Fate In This Moment Väldigt olika stilar i listan men :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Tjo! Lyssnar jämt och ständigt på bandits webbradio efter bra låtar, och tyckte att jag kunde försöka här på fuska med. Jag gillar band som gör låtar där de skriker lite, inte hela låten. Banden jag lyssnar på just nu är bl.a Renegade Five Stonesilk Creed Takida Crashdiet Metallica 30 Seconds to Mars Sum41 Eminem Funeral for a friend Helloween In Flames Lovex System of A Down Nån som har ett liknande band på minnet? Är det bara jag som har märkt att det är nåt fel på listan..?I alla fall RHCP och GnR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Slayer ;)Yeah OnT: Metallica (80-talslåtarna), Primus, Pantera, Anthrax, AC/DC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 helt klart DRAGONFORCE dem äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Tjo! Lyssnar jämt och ständigt på bandits webbradio efter bra låtar, och tyckte att jag kunde försöka här på fuska med. Jag gillar band som gör låtar där de skriker lite, inte hela låten. Banden jag lyssnar på just nu är bl.a Renegade Five Stonesilk Creed Takida Crashdiet Metallica 30 Seconds to Mars Sum41 Eminem Funeral for a friend Helloween In Flames Lovex System of A Down Nån som har ett liknande band på minnet? Är det bara jag som har märkt att det är nåt fel på listan..?I alla fall RHCP och GnR. Nepp, det är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 helt klart DRAGONFORCE dem äger Jag tycker bara att Through the fire and flames och valley of the damned är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Eskimo Joe - Sarah Är rätt så skön skulle kanske dock passa in mer på genren indie men enligt vad jag ser på din musiksmak skulle du nog gilla den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Eskimo Joe - Sarah Är rätt så skön skulle kanske dock passa in mer på genren indie men enligt vad jag ser på din musiksmak skulle du nog gilla den. Indie? :DSån här musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Nja, ;) http://www.youtube.com/watch?v=-snjGOQIWlI Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Nja, ;) http://www.youtube.com/watch?v=-snjGOQIWlI Nästan :PMen ni måste erkänna att Rock lobster är bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.